اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جزییات جلسه شهردار تهران با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به تشریح جزئیات واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی ها پرداخت و گفت: این واگذاری به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی اجتماعی در شهر تهران صورت می گیرد.

جزییات جلسه شهردار تهران با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار فارس، امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با شبکه خبر به تشریح جزییات جلسه شهردار تهران با مدیران دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران پرداخت و گفت: این جلسه که بین  مسئولان دو باشگاه و شهردار تهران برگزار شد، دغدغه های این دو باشگاه طرح شد و شهردرا تهران که از قبل پیش بینی  هایی در این زمینه داشتاعلام کرد که چگونه می توان به سرخاب یها کمک کرد.  

وی با اشاره به اینکه شهرداری در صدد است که به این دو باشگاه بزرگ کشور کمک هایی داشته باشد، ابراز داشت در جلسه امروز   بنا شد برای مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع) که بهره برداری اش در اختیار این دو باشگاه بوده است،  تصمیم گیری شود.

توکلی زاده با تاکید بر اینکه قرار شد مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع)  در اختیار این دو مجموعه پرطرفدار قرار بگیرد تا شهرداری از این طریق  با کیفی سازی و  رمایه گذاری به توسعه ورزش کشور کمک کند، اظهار داشت: با طی کردن مقدمات قانونی و تفاهم وزرات ورزش دو مجموعه باشگاه واگذار خواهد شد و شهردرای تهران کمک خواهد کرد که دارای دو مجموعه ورزشی ثابت و مداوم باشد.

وی ادامه داد: این دو ورزشگاه طی تفاهم نامه ای که بین شهرداری و وزارت ورزش که به زودی نهایی می شود ، در جهت توسعه خدمات فرهنگی و ورزش همگانی شهر تهران در اختیار این دو باشگاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول