اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خداآفرین ذخیره‌گاه استراتژیک برای امنیت غذایی کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: زون خداآفرین منطقه آزاد ارس ذخیره گاه استراتژیک برای کل کشور است و می‌تواند در موضوع ایجاد امنیت غذایی ایران، نقش‌آفرین باشد.

خداآفرین ذخیره‌گاه استراتژیک برای امنیت غذایی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خداآفرین، مجید کیانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس در بازدید از دو مگاپروژه خداآفرین شامل مجتمع پرورش ماهی و گاوداری شهید سلیمانی شرکت کشت و صنعت خوشه صبا، اظهار کرد: از زمان شروع مسؤولیتم در این منطقه و براساس پیگیری گفتمان توسعه متوازن در ارس، چندین بار از زون خداآفرین و ظرفیت‌های اقتصادی این منطقه بازدید کرده‌ایم با وجود برخی مشکلات و زمانبر بودن فرآیندهای اجرایی در برخی پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و کشاورزی؛ زون خدافرین منطقه آزاد ارس  ذخیره‌گاه استراتژیک برای کل کشور است و می‌تواند در موضوع ایجاد امنیت غذایی ایران، نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: ضروری است در راستای شکوفایی هرچه بیشتر مزیت‌های ناب اقتصادی زون خداآفرین در حوزه جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد و  تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تلاش بیشتری انجام گیرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول