اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پیگیری دستگاه قضایی برای مستحکم‌سازی بازار زرند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به اینکه بازار زرند در بافت فرسوده این شهر واقع شده، بخش‌هایی از آن نیاز جدی به ترمیم و بازسازی دارد.

پیگیری دستگاه قضایی برای مستحکم‌سازی بازار زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از بازار زرند اظهار داشت: با توجه به زلزله‌خیز بودن استان کرمان، توجه به استحکام بناها از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است و اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داده است نیز بیانگر لزوم توجه بیش از پیش به این حوزه است و از این رو شهرداری زرند، دستگاه قضایی و میراث فرهنگی باید هماهنگی‌های لازم را انجام داده و نسبت به بازسازی بازار و استحکام بنا کارهای اساسی انجام شود.

وی اظهار داشت: به رئیس دادگستری و دادستان زرند تاکید شده که به موضوع مستحکم سازی بازار این شهرستان ورود کرده و با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری ضمن حفظ این بنا به عنوان یک اثر تاریخی، استحکام آن را ارتقاء بخشند و در غیر این صورت دستگاه قضایی با یک دستور قضایی به موضوع ورود می‌کند تا این معضل را حل کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: یکی از برنامه‌های سفر به شهرستان زرند دیدار با بازریان و رصد وضعیت بازار این شهرستان بوده است که در این راستا در بازار حضور یافته و مشکلات و درخواست‌ بازاریان را شنیدیم.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه بازاریان از برخی مسائل گلایه مند هستند و این مسائل باید شنیده شود، افزود: همانگونه که انتظار می‌رود بازاریان و اصناف، مسئولیت‌های خود نسبت به حاکمیت را انجام دهند، حاکمیت نیز باید حرف‌های آنها را شنیده و برای حل مشکلات آنها اقدام کند.

انتهای پیام/3388

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول