اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تقویت ارتباط با صنعت؛ اولویت‌ دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: تقویت ارتباط با صنعت یکی از اولویت‌های مهم این دانشگاه است.

تقویت ارتباط با صنعت؛ اولویت‌ دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه و هیأت همراه ظهر امروز در راستای نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و به‌منظور تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و آشنایی بیشتر با نیازهای بخش تولید از خطوط تولید چند کارخانه در سمنان بازدید به عمل آوردند و با مدیران این کارخانه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی گفت: فعالیت‌های کارخانه‌های صنعتی‌سازان، چوبین نقش رضوان و جنرال الکترون کیت موجب اعتلای صنعت استان سمنان و کشور شده و فعالیت‌های صنعتی صورت گرفته در این مجموعه‌های پرافتخار، نمونه بارز خودباوری و اعتقاد و اتکال به توانمندی‌های داخلی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از اولویت‌های مهم این دانشگاه است و همه حوزه‌ها باید جهت پیشبرد این هدف همکاری و مشارکت داشته باشند.

مدیران کارخانه‌ها در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از حضور کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این مجموعه‌های صنعتی به بیان تاریخچه شرکت، نحوه تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین پروژه‌ها و چشم‌انداز آتی توسعه خود پرداختند.

مدیران کارخانجات صنعتی‌سازان، چوبین نقش رضوان و جنرال الکترون کیت با اشاره به نیاز مبرم به نیروی کار متخصص و ماهر، خواستار همکاری مجدانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این زمینه شدند.

 همچنین در جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ با حضور مدیران عامل شرکت‌ها، درباره جذب نیروی انسانی متخصص از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و جذب نیروی دائم یا کارآموز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد، نتیجه مذاکرات و توافقات حاصل در قالب تفاهم‌نامه‌هایی بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و این کارخانه‌ها منعقد شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول