اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توزیع ۲۳۰۰ چادر امدادی در ۲۷ روستای زلزله‌زده هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: در پی زلزله غرب هرمزگان ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه چادر امدادی در ۲۷ روستای زلزله‌زده توزیع شد.

توزیع ۲۳۰۰ چادر امدادی در ۲۷ روستای زلزله‌زده هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: بامداد  ۱۱ تیر ماه زلزله ای به شدت ۶.۱ ریشتر در  حد فاصل شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی به کانون زلزله اعزام شدند.

وی افزود: در پی این زلزله ۲۷ روستا دچار حادثه شد از این رو ۶۲ تیم عملیاتی با حضور ۲۹۱ نیروی عملیاتی و ۶۳ خودرو، سه فروند بالگرد و ۴ تیم آنست در منطقه حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات ساعت ۶ صبح روز حادثه  و عملیات اسکان اضطراری در سایه خوش نیز تا ظهر روز شنبه ۱۱ تیرماه پایان یافت.

سلحشور ادامه داد: اقلام امدادی از قبیل بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه چادر، بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخته موکت، بیش از چهار هزار و ۱۰۰ بسته غذایی و اقلام مورد نیاز به منطقه اعزام و چادر ویژه امدادی راب هال نیز در روستای سایه خوش برپا شد.

وی اضافه کرد: دبیرکل جمعیت هلال احمر روز اول زمین لرزه در منطقه حضور داشته و شخصا بازدیدهای میدانی  از مناطق آسیب دیده و روند امدادرسانی داشتند.

وی یادآور شد: تیم سحر نیز از روز نخست زمین لرزه در منطقه حضور داشتند و با اجرای برنامه‌های ‌فرهنگی و حمایتی تاثیر مثبتی در منطقه ایجاد شد که نقش بسزایی در ایجاد همدلی بین خانواده‌های آسیب دیده داشت.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول