اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات آماده خدمت رسانی به صنعت غذای کشور

رئیس مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های این مرکز در حوزه‌های تحقیقاتی و صنایع غذایی در سطح استان تهران، البرز، قم، قزوین و حومه دعوت کرد.

مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات آماده خدمت رسانی به صنعت غذای کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، سید ابراهیم حسینی عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات گفت: مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی این واحد با تلاش و همکاری متخصصان و اعضای هیات علمی با تجربه، توانمند و کارآزموده صنایع غذایی و با بهره‌گیری از ارتباط بین المللی و دارا بودن آزمایشگاه تخصصی، طیف گسترده‌ای از خدمات مرتبط با صنعت غذا را برخانواده بزرگ صنایع غذایی در سراسر کشور ارائه می‌کند.
به گفته وی، اصلاح و بهبود کیفیت و فرمولاسیون محصولات غذایی تولیدی، اصلاح خطوط تولید، افزایش راندمان، کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام شده محصولات و نیز تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی صنعت غذا مطابق با اصول ISO 17025 و GLP  از جمله توانمندی‌های این مرکز برای کمک به صنایع غذایی کشور است.
این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی و ارتقاء توانمندی علمی و فنی کارشناسان خطوط تولید و کنترل کیفیت کارخانجات صنایع غذایی و آموزش گروه‌های ارزیابی کنترل حسی، ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه توسعه بازار، بازاریابی، تبلیغات و صادرات غذایی و آمادگی جهت هرگونه تولید فرآورده نوین با برند مشترک و مورد تایید هیات تخصصی دانشگاه از دیگر توانمندی‌های این مرکز است.
رئیس مرکز تحقیقات علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات از سازمان‌هایی چون اتاق تعاون ایران، بنیاد نخبگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان دامپزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و موسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور برای استفاده از امکانات، تجهیزات و تجربه اساتید و نخبگان این مرکز دعوت به عمل آورد.
لازم به ذکر است علاقمندان می توانند به وب سایت این مرکز به نشانی  https://srb.iau.ir/rcfood/fa  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول