اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  حکمرانی نوین

نهاد نظارتی انگلیس استفاده مقامات دولتی‌ از واتساپ و پیام‌رسان‌ها را مورد بازبینی قرار می‌دهد

دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس (ICO) اعلام کرد باید استفاده از واتساپ، ایمیل‌های خصوصی و سایر برنامه‌های پیام‌رسان توسط وزرا و مقامات دولتی را بررسی کرده تا بتواند از امنیت داده‌ها اطمینان حاصل کند.

نهاد نظارتی انگلیس استفاده مقامات دولتی‌ از واتساپ و پیام‌رسان‌ها را مورد بازبینی قرار می‌دهد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس (ICO) اعلام کرد که باید استفاده وزرا و مقامات دولتی از واتساپ، ایمیل‌های خصوصی و سایر برنامه‌های پیام‌رسان بررسی شود. اینکار به دلیل اینکه بررسی ها در دوره کرونا امنیت ناکافی داده ها را نشان داد، انجام می شود.

ICO گفت که این بازنگری باید خطرات سیستمی درباره استفاده از کانال های ارتباطی را بررسی و اطمینان حاصل کند که بهبودهایی انجام شده است.

جان ادواردز، کمیسر اطلاعات بریتانیا گفت: من اهمیت ارتباط فوری که واتساپ می‌تواند به ارمغان بیاورد را درک می‌کنم؛ به‌ویژه در طول همه‌گیری که مقامات مجبور به تصمیم‌گیری سریع و تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های مختلف بودند. با این حال، استفاده از این روش‌ها اگرچه خلاف قانون نیست، نباید منجر به عدم شفافیت و امنیت ناکافی داده‌ها شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول