اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

فارس من | بساط بلاگرها را از فضای مجازی جمع کنید

جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت یک پویش در سامانه فارس من خواستار برخورد و مدیریت و حتی عدم فعالیت بلاگرهای اینستاگرامی شدند.

فارس من | بساط بلاگرها را از فضای مجازی جمع کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت یک پویش در سامانه فارس من خواستار برخورد و مدیریت و حتی عدم فعالیت بلاگرهای اینستاگرامی شدند. در این پویش آمده‌است: متأسفانه با همه‌گیر شدن استفاده از فضای مجازی و عدم فرهنگ‌سازی به جهت استفاده مفید از این فضا، شاهد افزایش حضور مردم هستیم.

متأسفانه در این چند سال اخیر بسیاری با عناوینی مانند اینفلوئنسر، بلاگر، فود بلاگر و غیره در فضای مجازی و بیشتر اینستاگرام فعال هستند که اتفاقاً درآمدهای میلیونی نیز دارند.

سوای در نظر گرفتن عدم پرداخت مالیات توسط این طیف، موضوع و اتفاق بسیار ناگواری که از فعالیت‌های این افراد می‌افتد، انتشار محتواهای نامناسب در پستها، استوری‌ها و لایوهای آنان است که موجبات گسترش وهن در جامعه شده و افراد دیگر جامعه را تحت الشعاع قرار داده است.

اسم خودشان را گذاشته‌اند بلاگر اما چیزی جز فخرفروشی و درآمدهای هنگفت و نامتعارف و کشف حجاب چه در جنس آقا و چه در جنس خانم دیده نمی‌شود، چرا کسی با این پدیده مقابله نمی‌کند؟ همسران و فرزندان به صورت مداوم در پیج‌های این افراد حضور دارند و حسرت دروغ‌های مجازی آن ها را می خورند، فکری برای خانواد‌ه‌های ایرانی کنید، ضروری است که پیج بلاگرها بسته شود.

از طرفی گمان بر این است که دستگاههای نظارتی و امنیتی نیز برخوردهای لازم را با تخلفات این افراد انجام نمیدهند و یا اینکه از تخلفات و رفتار شنیع آنها خبر ندارند.
بسیار بجاست تا در گام اول مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذار و سایر نهادها به عنوان ناظر و یا ضابط قضایی به این موضوع مهم ورود کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول