اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بررسی اتفاقات کشتی در جلسه مدیرکل حراست با رئیس فدراسیون

به دنبال اتفاقات روز گذشته و هجوم هواداران در مسابقه انتخابی کشتی جلسه‌ای بین مدیرکل حراست وزارت ورزش و علیرضا دبیر برگزار شد.

بررسی اتفاقات کشتی در جلسه مدیرکل حراست با رئیس فدراسیون

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت و با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در مورد اتفاقات پیش آمده در مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی که دیروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، گفت و گو کرد. در این جلسه مقرر شد کمیته ای مشترک درباره اتفاقات انتخابی تیم ملی تشکیل و با آسیب شناسی صورت گرفته، جلوی تکرار چنین وقایعی گرفته شود.

شهیدی در ادامه از قسمت های مختلف کمپ تیم های ملی کشتی و خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده بازدید کرد و توسط رئیس فدراسیون در جریان فعالیت های صورت گرفته قرار گرفت. مدیرکل حراست وزارت ورزش در جریان این بازدید با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، گفت: کشتی ورزش اول کشور است و وظیفه ما حمایت از این رشته مدال آور و پر افتخار است.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، عباس اکبرنژاد مسئول حراست فدراسیون و عبدالمهدی نصیرزاده عضو هیات رئیسه فدراسیون نیز در این بازدید، حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول