اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سوت آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک به صدا درآمد

مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج‌فارس در ۸ رشته ورزشی با حضور مسؤولین شهرستان قرچک برگزار شد.

سوت آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج‌فارس به صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، مسؤولین و قهرمانان ملی شهرستان قرچک در پارک ۱۵ خرداد برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم تقویت ورزش محلی و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده ها را از اهداف این المپیاد عنوان و اظهار کرد: سلامتی یکی از ابعاد گسترده ورزش است و این المپیاد دو مرحله به‌طور گسترده و باشکوه در سال‌های گذشته با حضور بیش از ۲۸۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که رضایت شهروندان را در پی داشت.

وی گفت: امسال نیز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با نام جام خلیج‌فارس با حضور بیش از ۳ هزار شرکت کننده و امروز هم با حضور ۳۲ تیم فوتسال و قضاوت داوران به طور رسمی آغاز شد. 

شهردار قرچک افزود: سومین دوره المپیاد ورزشی به‌طور رایگان در ۸ رشته ورزشی شامل رشته‌های فوتسال نوجوانان، داژبال (وسطی)، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی در مناطق مختلف شهر برگزار می‌شود.

خرمی شریف بیان کرد: این مسابقات به‌طور محله محوری و با حضور خانواده ها برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته، به تیم‌ها و افراد برتر هر رشته ورزشی تندیس و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول