اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر شهدا را ادامه داد و با حرکت در مسیر شهدا برای همیشه تاریخ در کشور و جهان جاودانه شد.

شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در آیین یادواره افلاکیان روستای وفس از توابع شهرستان کمیجان، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یادآوری قهرمانی شهدایی است که در راه حفظ نظام و اسلام جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد:  شهدا انسان هایی عادی هستند که با توجه به خدا واجد درجات فوق العاده‌ای شدند که گرامیداشت  یاد و خاطره آنان چراغ راه است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه  احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر شهدا را  پیمود و با ادامه راه شهدا در تاریخ جاودانه شد.

قاضی‌زاده افزود: ماموریت شهدا با شهادت تمام نمی‌شود با خون شهید مسیری جدیدی آغاز می‌شود که رسیدن به کمال را به همراه دارد.

وی الگودهی شهدا را موجب بیمه شدن نظام دانست و یادآور شد: در بسیاری از گرفتاری‌های کشور و مسایل و مشکلاتی که شیعیان در جهان پیدا می‌کنند، شهدا چراغ راه هستند و مسیر را روشن و هموار می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه شهدا به ملت ایران راه ایثار و شهادت را نشان دادند و ملت ایران با الگوگیری از شهدا این راه را به جهانیان نشان دادند، ابراز کرد: با احیا و حفظ نام شهدا خط شهید و شهادت در جامعه باقی می‌ماند و ماموریت شهدا در طول تاریخ ادامه پیدا می‌کند. 

 قاضی‌زاده هاشمی همچنین در بدو ورود به اراک  گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهادهای دولتی برنامه اولویت‌دار این نهاد انقلابی است، در سازمان های دولتی مشکلی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وجود ندارد و سازمان استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده و در حال انجام است. 

در این آیین از خانواده شهدای جاویدالاثر وفس تقدیر شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول