اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من|‌ تأخیر در تحویل تیبا و تیبا 2 به علت مشکلات کیفی/ رفع عیوب با هماهنگی سازمان‌های نظارتی‌

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف ارتقاء کیفی تیبا و تیبا 2، سایپا اقدامات سختگیرانه‌ای تعریف کرد تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودروها شده است.

فارس من|‌ تأخیر در تحویل تیبا و تیبا 2 به علت مشکلات کیفی/ رفع عیوب با هماهنگی سازمان‌های نظارتی‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویش «پیگیر پلاک‌گذاری خودروی تیبا و سمند باشید» عنوان کرده‌اند که برای شماره‌گذاری خودروهای سمند و تیبا بعد از اینکه سازمان ملی استاندارد در ابتدای خرداد ‌‌سال جاری اعلام کرد که این خودروها از فهرست تمدید اعتبار حذف شده‌اند، با مشکل مواجه شده‌اند و با وجود اینکه وجه خرید به طور کامل به خودروساز پرداخت شده و حتی بعضی از این خودروها فاکتور شده‌اند، اما پلاک نمی‌‌شوند. 

سازمان ملی استاندارد در اوایل خردادماه سال جاری اعلام کرد که خودروهای سمند، تیبا و تیبا 2 به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شد. 

بعد از اعلام این خبر توسط سازمان ملی استاندارد  افرادی که از قبل از طریق طرح‌های فروش خودروسازان اقدام به خرید این خودرو‌ها کرده بودند برای شماره‌گذاری این خودروها با مشکل مواجه شد‌ه‌اند و به عبارتی خودروهای آنها پلاک نمی‌شود. 

پس از پیگیری‌های مکرر خبرنگار فارس از شرکت خودروسازی سایپا، فرزاد غزایی در گفت‌وگو با فارس در این‌باره گفت: با  هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان‌ قرار می‌گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان‌، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی سازمان‌های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا درباره تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه‌ای تعریف کرده است تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودروها شده است.

وی بیان داشت: این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است و همه توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده است.

معاون کیفیت سایپا‌ افزود: سیاست‌های جدید گروه سایپا از بهمن‌ سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودروهای قدیمی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر سرمایه‌گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

غزایی ضمن عذرخواهی مجدد از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان‌های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان در روزهای آتی برطرف شود.

وی اذعان کرد: گروه سایپا خود را متعهد می‌داند تا هر نقصی که از سوی مشتریان اعلام می‌ شود را با بهره‌گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امداد گران شرکت امداد خودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول