اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همراهی رئیس جمهور برای ورود محموله بزرگ کاغذ/ مشکل کاغذ مطبوعات حل می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص وضعیت کاغذ با توجه به وضعیت نرخ ارز گفت: با همراهی رئیس جمهور، محموله کاغذ با ارز مناسب برای توزیع در حوزه مطبوعات و نشریات وارد کشور شده است و امیدواریم مشکل کاغذ در کوتاه مدت حل شود.

همراهی رئیس جمهور برای ورود محموله بزرگ کاغذ/ مشکل کاغذ مطبوعات حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشن عید قربان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه‌های استانی از سال‌های آینده مراسمی در خور عظمت قیدار نبی(ع) که از پیامبران بزرگ و فرزند اسماعیل ذبیح‌الله است برای معرفی این بزرگوار به نسل جوان و عموم مردم از طریق برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه این مرقد شریف را با همکاری دیگر دستگاه‌ها پیگیری خواهیم کرد، گفت: در تلاش برای اجرای مراسم بزرگداشت شیخ اشراق در این شهرستان هستیم و ستادی برای این منظور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است که در همین راستا ستادهای استانی، ملی و بین‌المللی پیش‌بینی شده است که همین کار موجب تبدیل شهرستان به قطب گردشگری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به اقدامات وزارت متبوع در ‌حوزه آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: کار بزرگی را در وزارت فرهنگ و ارشاد به‌طور متمرکز ‌آغاز کردیم و معتقدیم بخش مهمی از آسیب‌های اجتماعی را با رویکرد فرهنگی و هنری درمان کنیم.

اسماعیلی اضافه کرد: بنای ما این است که با اتکاء به ظرفیت‌های دینی، مذهبی، فرهنگی و هنری گام‌های مهمی در این زمینه برداریم.

وی در خصوص وضعیت کاغذ با توجه به وضعیت نرخ ارز گفت: با همراهی رئیس جمهور، محموله کاغذ با ارز مناسب برای توزیع در حوزه مطبوعات و نشریات وارد کشور شده است و امیدواریم مشکل کاغذ در کوتاه مدت حل شود.

انتهای پیام/73005/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول