اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انتخابی کشتی آزاد در ۲ وزن برای بازی‌های کشورهای اسلامی/ کدام آزادکاران به قونیه می‌روند؟

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نظر دارد برای مشخص شدن نفرات جهت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در ۲ وزن انتخابی برگزار کند.

انتخابی کشتی آزاد در ۲ وزن برای بازی‌های کشورهای اسلامی/ کدام آزادکاران به قونیه می‌روند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با پایان مسابقه انتخابی کشتی آزاد در ۴ وزن روز یکشنبه انجام شد تا تکلیف ۸ وزن برای حضور در مسابقات جهانی صربستان مشخص شود. قرار است در وزن ۵۷ و ۷۹ کیلو مسابقه انتخابی در تونس برگزار و پرونده چرخه انتخابی برای رقابت‌های جهانی بسته شود.

اما کشتی آزاد در ۱۰ وزن هم قرار است تیمی را راهی بازیهای کشورهای اسلامی کند که ۱۷ تا ۲۸ مرداد به میزبانی قونیه برگزار می‌شود. البته با برگزاری مسابقات انتخابی روز یکشنبه و مشخص شدن نفرات دوم در برخی از اوزان مشخص است کدام کشتی‌گیران راهی قونیه خواهند شد اما مسئله اینجاست بعضی از ورزشکاران باید برای رقابت‌های جوانان جهان آماده شوند.

کادر فنی کشتی آزاد در نظر دارد در ۲ وزن ۶۱ و ۹۲ کیلوگرم برای معرفی نفرات جهت اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی انتخابی برگزار کند که این برنامه ۲۷ تیرماه انجام خواهد شد.

براین اساس در وزن ۹۲ کیلوگرم احمد بذری و مهدی حاجیلوئیان با هم رقابت خواهند داشت. حاجیلوئیان روز گذشته مقابل امیرحسین فیروزپور شکست خورده بود. فیروزپور برای مسابقات جوانان جهان انتخابی دارد و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو هم قرار است در مسابقات جوانان جهان شرکت کند. در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی و مجید داستان انتخابی دارند. 

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی و ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج این شانس را دارند که نماینده کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی باشند.

انتهای پیام/ ت 63

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول