اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشعل گاز دهستان راویز آذر ۱۴۰۲ روشن می‌شود/ لایروبی ۲۰ رشته قنات طی امسال

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: گازرسانی به دهستان راویز وارد فاز اجرایی شده و طبق قول مسؤولان آذر ۱۴۰۲ مشعل گاز در این منطقه روشن خواهد شد.

مشعل گاز دهستان راویز آذر ۱۴۰۲ روشن می‌شود/ لایروبی ۲۰ رشته قنات طی امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در خصوص برخی مصوبات سفر به دهستان راویز برای پیگیری مسائل و مشکلات این منطقه و پیگیری مصوبات سفر قبلی اظهار کرد: دکل مخابرات راویز و دره‌کردی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نصب می‌شود و تجهیزات آن پس از نصب دکل به آن اضافه خواهد شد.

وی گفت: اختصاص۲.۳ میلیارد تومان برای لایروبی ۲۰ رشته قنات توسط جهاد کشاورزی و اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای برق‌رسانی و تعویض تیرهای فرسوده با همکاری شوراها، دهیاری و اداره برق از مصوبات این سفر بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: مقرر شد روستاهایی که ۶ خانوار جمعیت دارند مطالعه انجام شود و مناطق عشایری که نیاز به برق خورشیدی دارند تا پایان سال تعیین‌تکلیف و این موضوع محقق شود.

جلالی در خصوص طرح هادی عنوان کرد: قرار شد طرح‌های هادی روستاهایی که مطالعه آن انجام شده هرچه زودتر ابلاغ شود و روستاهای فاقد دهیاری هم بررسی شوند و طبق قول مدیرکل بنیاد مسکن استان مشکل این روستاها حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ تیرماه طرح نهایی گازرسانی در منطقه راویز پیاده‌سازی می‌شود و از آذرماه امسال عملیات گازرسانی آغاز خواهد شد و طبق قول مسؤولان و رئیس شرکت گاز رفسنجان آذر ۱۴۰۲ مشعل گاز دهستان راویز روشن خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی از احداث خانه ورزش روستایی، توسط ورزش و جوانان و اختصاص یک‌میلیارد تومان از حقوق تملکی که در مجلس به نمایندگان اختصاص داده می‌شود سخن به میان آورد که به منطقه راویز کمک خواهد شد.

جلالی یادآور شد: مقرر شد یک حلقه چاه تا ۱۷ مردادماه امسال حفر و انتقال و ایستگاه پمپاژ تا پایان سال توسط شرکت آبفا اجرا شود و نیز مقرر شد از محل بنیاد برکت ۱۰۰ میلیون تومان برای لایروبی قنات نیمجردوییه اختصاص یابد و برای اشتغال در روستاهای استاهوییه و دره‌کردی هرکدام یک‌میلیارد تومان وام با کارمزد ۴ درصد تخصیص یافت.

وی گفت: فرماندار رفسنجان نیز قول احداث زمین چمن مصنوعی در منطقه راویز را داد و امیدواریم این مصوبات هرچه زودتر اجرایی شود تا خدمتی به مردم این منطقه شده باشد.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول