اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید سرزده فرماندار اصفهان از بیمارستان دکتر غرضی

فرماندار اصفهان در بازدید سرزده از بیمارستان غرضی گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته، باید کمک کنیم تا مشکلات موجود در خصوص تأمین اجتماعی، مجموعه بیمارستان و همچنین نارضایتی احتمالی بیماران رفع شود.

بازدید سرزده فرماندار اصفهان از بیمارستان دکتر غرضی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در بازدید سرزده از بخش‌های مختلف بیمارستان دکتر غرضی اصفهان، با بیان اینکه بازدیدهای میدانی در نوع ارزیابی مدیران بسیار تأثیرگذار است، اظهار داشت: با توجه به بازدید صورت گرفته از بیمارستان دکتر غرضی، باید کمک کنیم تا مشکلات موجود در خصوص تأمین اجتماعی، مجموعه بیمارستان و همچنین نارضایتی احتمالی بیماران مرتفع گردد.

وی ارائه خدمات بیمارستانی در بیمارستان دکتر غرضی را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در اکثر بخش‌های این بیمارستان، بیماران و همراهان آنان از ارائه خدمات ابراز رضایت کردند و دیگر بخش‌ها نیز نیازمند توجه ویژه است.

احمدی افزود: توجه به تعداد کادر پزشکی خصوصا در بخش‌های آزمایشگاهی و رادیولوژی در این بیمارستان، از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه پرسنل بیمارستان‌ها مجاهدینی هستند که برای احیای بیماران و سلامت آن‌ها تلاش می‌کنند، اظهار داشت: اهتمام ویژه کادر بیمارستان دکتر غرضی به رفع مشکلات بیماران و اذعان بیماران و همراهان آن‌ها بر این امر، شایسته تقدیر است.

وی افزود: کمبودهایی نیز در این بیمارستان مشهود است که مسؤولان بیمارستان درصدد رفع آن‌ها هستند تا سطح رضایتمندی مراجعین به این بیمارستان که بیش از ۹۵ درصد از آن‌ها بیمه شدگان یا بازنشستگان تأمین اجتماعی هستند، افزایش یابد.

احمدی با تاکید بر اینکه ما در فرمانداری به عنوان نماینده دولت در شهرستان موظف به هم افزایی و ارائه خدمت بهتر به مردم هستیم و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: گفت‌وگو با بیماران و همراهان آنان، بررسی سیستم نوبت‌دهی بیمارستان، مدت زمان انتظار بیماران برای نوبت‌گیری و مدت زمان انتظار آن‌ها برای مراجعه به پزشکان و همچنین بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، درمانگاه و دندانپزشکی، ازجمله برنامه‌هایی بود که در این بازدید، انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول