اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: باید در مسیر انقلاب و مقاومت پیش رویم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اینکه امروز وارث برخی از مشکلاتی هستیم، به این دلیل است در گذشته به‌دلیل بی‌توجهی به توصیه‌ها و دلبستگی بی‌خود به دشمن و فریب دشمن را خوردیم، باید در مسیر ولایت پیش رویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران: باید در مسیر انقلاب و مقاومت پیش رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عید قربان، با گرامیداشت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت که از عید قربان تا غدیر است، گفت: خدا را شاکریم ما را علی‌شناس قرار داده و ما را به این راه آشنا کرده است و شکر نعمت خداوند این بوده ولایت را در زندگی بزرگ بشماریم و جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه به برکت ولایت بود که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، با طرح این سوال که چرا حرف امام خمینی (ره) را گوش کردیم و به خیابان‌ها آمدیم، چرا جان دادیم و چرا ۴۰ سال داریم انواع فشارها را تحمل می‌کنیم؟گفت: همه اینها به برکت ولایت است و امام و مقام معظم رهبری پرچم‌دار ولایت هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: دو خطر بسیار بسیار مهم جنگ تحمیلی ۸ ساله و جنگ تحمیلی ۷ساله در سوریه اتفاق افتاده و هدف اصلی ما بودیم را پشت سر گذاشتیم و جانانه و در راستای خواسته ولایت به میدان آمدیم و پیروزی نصیب ما شده است و باید بگوییم پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم به برکت ولایت بود.

محمدی لائینی بیان کرد: امروز الحمدالله پایه مملکت ما در حوزه‌های گوناگون با وجود همه مشکلات و تنگناها و به‌دلیل مردمی‌سازی اقتصاد مستحکم بوده است.

وی افزود: باید بگوییم کشورهای غربی در تورم، گرانی و کمبود اجناس، نارضایتی و از هم پاشیدگی دولت‌ها و سونامی استعفا و فوپاشی دولت مواجه هستند به عنوان نمونه هم در رژیم صهیونیستی و انگلیس بیش از ۵۰ نفر از وزرا و سران استعفا کرده و دولت فروپاشیده و رژیم صهیونیستی هم به همین شکل است.

وی یادآور شد: به برکت ولایت مردم ما ایستادند و باید اعلام کنیم امیدواری مردم بالای ۷۰ درصد است؛ چرا که  این ملت به برکت ولایت به این امیدواری، صبر و مقاومت روی آورده هر کجا که تنگنا و مشکلات داشتیم، به خاطر انحراف از مسیر ولایت بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: اینکه امروز وارث برخی از مشکلاتی هستیم، به این دلیل است در گذشته به‌دلیل بی‌توجهی به توصیه‌ها و دلبستگی بیخود به دشمن و فریب دشمن را خوردیم و آخرش هم دشمن به وعده خود عمل نکرد و  پشت پا زد.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه باید در مسیر انقلاب و مقاومت پیش رویم، خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه باید انتخاب‌های مردم از شورای اسلامی شهر و روستا تا مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری باید حساب‌‌شده و درست باشد.

وی یادآور شد: موضوع  مهم دیگر اینکه باید عید غدیر را بزرگ بشماریم و خیابان‌ها را آذین‌بندی کنیم و خوشحالی ما از نعمت ولایت را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خداوند انسان‌های باتقوا را دوست دارد، افزود:  تقوا خواسته و مطالبه خداوند و مایه سلامت جسم، جان و روان ما انسان‌ها است.

محمدی‌لائینی ادامه داد: برای اینکه به رحمت و تقرب خداوند برسیم دو راه وجود دارد یکی اینکه به فطرت پاک خودمان برگردیم در این‌صورت به خداوند نزدیک می‌شویم و عید فطر، عید بازگشت به فطرت است.

وی اضافه کرد: موضوع دوم اینکه چیزی که وسیله تقرب به خداوند می‌شود، قربانی است و باید بدانیم عبادت، قربانی، انفاق و صلوات و استغفار می‌تواند انسان را به خداوند نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انفاق انسان را به خداوند نزدیک می‌کند برخی از مؤمنان انفاق خودشان را مایه تقرب به خداوند می‌دانند، هر انفاق غرامت و خسارت نیست بلکه قربت است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول