اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تست آمادگی جسمانی و بازی درون تیمی برنامه ریکاردو در هفته اول/ ساپینتو: نکات مثبتی از بازیکنان دیدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نکات مثبتی را از بازیکنان در حرکات پا به توپ و بدون توپ دیدم.

تست آمادگی جسمانی و بازی درون تیمی برنامه ریکاردو در هفته اول/ ساپینتو: نکات مثبتی از بازیکنان دیدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو در خصوص اولین تمرین تیم استقلال اظهار داشت:  امروز جلسه اول تمرین ما بود. خیلی خوشحالم که در حال شناخت تیم هستیم. در ابتدای تمرین مکالمه خوبی با بازیکنان داشتم و چند نکته را در این گفت‌وگو مشخص کردیم.

سرمربی استقلال گفت: برای ارتباطات بعدی که با هم داریم با بازیکنان صحبت کردم و آنچه را می‌خواهم برایشان توضیح دادم. همچنین چیزهایی که از آن‌ها انتظار دارم و آن‌ها از من انتظار دارند. به خاطر اینکه بتوانیم روح خانوادگی و اتحادمان را برای آینده و مسابقات حفظ کنیم. بازیکنان هم کامل این موضوع را متوجه شدند که در تمرینات انجام بدهند. فکر می‌کنم بازیکنان خیلی خوب سعی می‌کنند مسائلی که گفتم را انجام بدهند.

وی در مورد آنالیز بازیکنان استقلال عنوان کرد: قبلا شروع کرده بودم بازیکنان را بشناسم. بازیکنان جدیدی نسبت به سال قبل داریم و چند بازیکن قرضی هم که به باشگاه‌های دیگر رفته بودند، برگشته‌اند. این هفته اول تمرینات ما است و سعی می‌کنیم خیلی خوب یکدیگر را بشناسیم. در این هفته بازیکنان را خیلی خوب زیر نظر دارم. آن‌ها خیلی تلاش می‌کنند از نظر فیزیکی آماده شوند. این هفته تست آمادگی جسمانی هم از بازیکنان می‌گیریم برای اینکه پتانسیل آ‌ن‌ها را ببینیم.

وی افزود: در پایان این هفته یک‌مسابقه درون تیمی داریم. همانطور که گفتم برای روز اول همه چیز خیلی خوب بود. روحیه و رفتار بازیکنان و فضای تمرین مناسب بود. نکات مثبتی را از آن‌ها در حرکات پا به توپ و بدون توپ دیدم. این همان چیزی است که می‌خواهم. اول چیزی که می‌خواهم را یاد بگیرند و قدم به قدم به آنجایی که می‌خواهم نزدیک شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول