اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حال و هوای کربلای معلی در روز عرفه +عکس

هزاران زائر مسلمان شیعه، امروز (شنبه) خود را به کربلای معلی رسانده‌اند تا مراسم روز عرفه را در حرم سرور و سالار شهیدان به جا آورند.

حال و هوای کربلای معلی در روز عرفه +عکس

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (شنبه، ۹ ژوئیه)، همزمان با روز عرفه در عراق، صدها هزار زائر مسلمان و شیعه خود را به کربلا رساندند تا زیارت سالار شهیدان را در حرم امام حسین (ع) به جا آورند.

 

وبگاه شبکه «الکفیل» با انتشار تصاویری از حضور پرشور و باشکوه زائران کربلای معلی در حرم‌های حضرت عباس (ع) و حضرت امام حسین (ع)، نوشت که از بامداد امروز (شنبه)، سیلی از جمعیت مشتاقان و محبان اهل بیت علیهم السلام خود را به حرم امام حسین و برادرشان، اباالفضل العباس علیهما السلام رساندند تا مراسم زیارت روز عرفه را در این مکان مقدس به جا آورند.

 

 

 

 

بر اساس این گزارش تدابیر امنیت و خدماتی لازم برای پذیرایی و استقبال زائران کربلای معلی اندیشیده شده است و خادمان حرم‌های امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع)، در آمادگی کامل در حال خدمات‌دهی به زائران هستند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول