اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تأمین امنیت مرزها و تسهیل در تردد زوارحسینی در دستور کار مرزبانی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تأکید بر ضرورت دیپلماسی مرزی از تمهیدات لازم در راستای تأمین امنیت مرزها و تسهیل در تردد زائران در ایام اربعین خبر داد.

تأمین امنیت مرزها و تسهیل در تردد زوارحسینی در دستور کار مرزبانی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی با تأکید بر خدمات رسانی فرماندهی کل انتظامی به زائران اربعین، گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده میان جمهوری اسلامی ایران و عراق در حوزه مرزبانی و انتظامی، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زوار اندیشیده شده و فرماندهی مرزبانی با تمام ظرفیت مشغول خدمات رسانی می باشد.

وی با بیان اینکه این خدمات رسانی شامل روادید مرزی، گذرنامه، برپایی موکب، تأمین امنیت مرز تا مرکز، دیپلماسی با مرزبانی کشور عراق برای تسهیل تردد زائران و غیره می باشد، افزود: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

سردار گودرزی ماموریت مرزبانان در اربعین حسینی را جلوه ای از خدمت بی منت دانست و اظهار داشت: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبانی در مرزها در این مسیر از هیچ کوششی برای تأمین امنیت زائران و خدمات رسانی به آنها دریغ نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه اربعین زمان زنده نگهداشتن یاد و رهروی از شهدای کربلا است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی عظیم، وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی را نشان می دهد و دشمنان بدانند راه مقاومت و ایستادگی هر روز پررنگ تر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول