اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نذر تولیدمحتوای دیجیتال برای عیدغدیر توسط یک شرکت خلاق

بستری تحت عنوان طرح ایستگاه صلواتی به منظور تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر فراهم شد.

نذر تولیدمحتوای دیجیتال برای عیدغدیر توسط یک شرکت خلاق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، به مناسبت عید غدیر، برای اولین بار، طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال توسط خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک و با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مشهد برگزار می‌شود.

در این طرح مجموعه استودیوهای صوتی و تصویری خانه خلاق و نوآوری نیتک و تجهیزات حرفه‌ای فیلم‌برداری و صدابرداری به‌صورت صلواتی در اختیار تیم‌ها و افرادی قرار می‌گیرد که برای عید غدیر بخواهند محتوای متناسب با فضای مجازی تولید کنند.

طرح نذر فرهنگی غدیر

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بزرگ‌ترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت 8 استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک درباره این طرح گفت: بنا داریم طرح نذر فرهنگی غدیر را در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر برای انتشار در فضای مجازی با همکاری برخی تیم‌های تولید محتوا اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در قالب این طرح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مجموعه استودیوهای خود را در روز 23 تیرماه جاری برای ضبط کلیپ‌ها، ویدئوها و برنامه‌های اینترنتی و... با موضوع غدیر به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار تیم‌های مختلف قرار می‌دهد.

تأمین تجهیزات و نیروی انسانی

بحرینی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: در کنار تیم بزرگ نیتک، فریلنسرها و گروه‌های همکار در این نذر فرهنگی، تأمین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حد امکان فراهم خواهند کرد.

وی ادامه داد: این طرح ویژه ولاگرها، تیم‌های تولید محتوا و کسانی که ایده‌ای برای تولید محتوا برای غدیر دارند خواهد بود و محتوای خروجی آن در قالب ویدئو، پادکست، تیزر، سرود، برنامه‌های اینترنتی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک آخرین فرصت ثبت‌نام در طرح را 21 تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان از طریق واتساپ با شماره 09155047136 و از طریق اینستاگرام در صفحه @nitechpark برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کنند.

بحرینی تأکید کرد: برای تیم‌های ثبت‌نام کننده یک روز جلسات مشاوره و منتورینگ نیز به‌صورت رایگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول