اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ورود دادستانی به دیوار کشی در باغ فاتح کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به ورود دادستانی به موضوع دیوارکشی ملک موقوفه در جهانشهر کرج، گفت: اداره کل اوقاف استان اقدام به تخریب این دیوار کرد تا درروزهای آتی نرده های آهنی جایگزین دیوار بتنی شود.

ورود دادستانی به دیوار کشی در باغ فاتح کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، در خصوص احداث دیوار در باغ فاتح کرج که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، گفت: دادستانی به موضوع دیوارکشی ملک موقوفه در جهانشهر کرج ورود کرد.

وی افزود: در پی دریافت گزارشات متعدد در خصوص انجام دیوارکشی در محدوده باغ فاتح کرج و شائبه‌هایی که در بین شهروندان شکل گرفته بود، دادستانی به این موضوع ورود و خواستار توضیح اداره کل اوقاف استان در این خصوص شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: حسب اظهارات مسؤولان مربوطه این دیوارکشی به منظور جلوگیری از تجمع معتادان متجاهر انجام شده بود که با توجه به نوع دیوارکشی و نارضایتی عمومی از این موضوع، دستور برچیدن این دیوار و جایگرینی آن با نرده‌های آهنی صادر شد.

مددی اضافه کرد: در نتیجه اداره کل اوقاف استان اقدام به تخریب این دیوار کرد تا در روزهای آینده اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ج/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول