اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

توصیه وزیر کشور به دختر شهیده فاطمه اسدی/ جنایات گروهک تروریستی دموکرات بازگویی شود

وزیر کشور با حضور در منزل شهیده فاطمه اسدی با خانواده این شهیده دیدار و بر لزوم بازگویی، مستندسازی و اطلاع رسانی مظلومیت شهدا و شهیده فاطمه اسدی و شناساندن خباثت دشمنان این مرز و بوم از جمله گروهک تروریستی دموکرات تاکید کرد.

توصیه وزیر کشور به دختر شهیده فاطمه اسدی/ جنایات گروهک تروریستی دموکرات بازگویی شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز جمعه با حضور در منزل شهیده فاطمه اسدی با خانواده این شهیده دیدار و بر لزوم بازگویی، مستندسازی و اطلاع رسانی مظلومیت شهدا و شهیده فاطمه اسدی و شناساندن خباثت دشمنان این مرز و بوم از جمله گروهک تروریستی دموکرات تاکید کرد.

در این دیدار پس از شنیدن روایت مظلومیت و شهادت این شهیده، اظهار کرد: باید این واقعه را سینه به سینه نقل کنید تا خباثت کسانی که این زن را که با هزاران امید به دنبال شوهرش بوده است، به شهادت رساندند، معرفی شود.

وی افزود: کسانی که این زن را به شهادت رساندند، هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و متاسفانه هنوز هم وجود دارند و بعضی هم فریب آنها را می خورند. اینها مزدور آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی‌اند.

وزیر کشور ادامه داد: این ماجراها باید نقل شود تا جوانان بدانند که اینها چه جریان خبیثی بوده‌اند. مدعی بودند که برای مردم کار می کنند اما یک زنی که به دنبال شوهرش بوده است را اینگونه به شهادت می رسانند. این یک فاجعه انسانی و اخلاقی است.

گفتنی است شهیده فاطمه اسدی فرزند علی در ۱۱ مرداد سال ۱۳۳۹ در روستای باقرآباد از توابع شهرستان دیواندره به دنیا آمد. او ۲۲ ساله بود و صاحب دو فرزند که در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۳ بعد از تحمل یک ماه اسارت و شکنجه ضد انقلاب توسط عناصر خائن گروهک دموکرات تیرباران شد.

 17 آبان ماه جاری در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص، برای نخستین بار پیکر مطهر این بانوی شهید پس از گذشت ۳۷ سال از شهادت و گمنامی، در ارتفاعات چهل چشمه کردستان پیدا شد.

همسر این بانوی شهید چاه‌کن بود و آمده بود تا دو روز در سپاه حسین‌آباد منطقه دیواندره چاه بکند، آنجا اسیر می‌شود و در زندانی با سرکردگی مصطفی هجری از حزب دموکرات زندانی می‌شود. همسر باوفایش با دو فرزند کوچک (پسر شیرخواره و دختر سه‌ساله‌اش) درصدد برآمد شوهرش را آزاد کند، از او تقاضای پول می‌کنند.

شهید فاطمه اسدی ۲۰۰ هزار تومان پول که در آن زمان مبلغ قابل‌توجهی بود از طریق فروش گوسفند و وسایل زندگی به دست می‌آورد به‌امید اینکه بتواند شوهرش را آزاد کند اما نه تنها به هدفش نرسید بلکه بعد از یک ماه شکنجه‌های وحشیانه، مزدوران ضدانقلاب او را به‌همراه یک برادر بسیجی در ارتفاعات چهل چشمه به شهادت می‌رسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول