اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان در مهار کرونا بین ورزشکاران عملکرد موفقی داشت

نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: همدان یکی از استان‌های موفق در مهار ویروس منحوس کرونا میان ورزشکاران بود.

همدان در مهار کرونا بین ورزشکاران عملکرد موفقی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، لاله حاکمی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه نگاه مثبتی نسبت به مسائل سلامتی و پزشکی ورزشی در همدان وجود دارد و این استان در ایام کرونا یکی از استان‌های موفق کشور در مهار ویروس منحوس در بین ورزشکاران بود.

وی با بیان اینکه باید جامعه را به سمت تجویز نسخه‌های ورزشی هدایت کنیم، تصریح کرد: این رسالت مهم بر عهده هیات پزشکی ورزشی است و سایر هیات‌ها نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: ورزش عامل سلامتی، پویایی و شادابی جامعه است و جامعه‌ای که ورزش را در سبد هزینه‌ای و زندگی قرار دهد کمتر با مشکلات جسمانی، روحی و روانی مواجه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی ورزش کشور به‌روزرسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان ورزشی است و فدراسیون به‌دنبال آن است کلاس‌های دانش‌افزایی پزشکی را سالانه برای مربیان برگزار کند.

حاکمی افزود: همگانی کردن ورزش از اولویت‌های این فدراسیون است و انجام فعالیت‌های بدنی منظم و برنامه‌ریزی شده، عامل تعادل جسمی و روحی و در نتیجه کاهش مصرف دارو در جامعه است.

در این مجمع انتخاباتی علاوه‌ بر نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا حضور داشتند که در پایان رشید حیدری‌مقدم با کسب ۲۲ رای از ۲۲ رای مجمع برای یک دوره چهار ساله ریاست این هیات را مجدد برعهده گرفت.

همچنین در این مجمع رأی گیری برای هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد که در پایان رقیه محمدی به عنوان نایب رئیس، جمشید شکیبا به عنوان خزانه‌دار، خسرو اصله به عنوان کارشناس خبره، امین کاویانی و رویا مظفری به عنوان عضو هیات‌رئیسه انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول