اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۲۰ تیر آخرین مهلت دریافت آثار هنرمندان در جشنواره تئاتر طلوع

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ازعلاقمندان به شرکت در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت طلوع خواست تا ۲۰ تیرماه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام جشنواره و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

۲۰ تیر آخرین مهلت دریافت آثار هنرمندان در جشنواره تئاتر طلوع

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهلت دریافت نمایشنامه‌ها تا تاریخ ۲۰ تیر ماه خواهد بود، اضافه کرد: هر نمایشنامه‌نویسی می‌تواند با حداکثر یک اثر، متقاضی حضور در این مسابقه باشد و تعداد ۱۰ نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده وبدون در نظر گرفتن اولویت اعلام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان درباره دریافت آثار مورد پذیرش گفت: آثاری مورد پذیرش و ارزیابی قرار خواهند گرفت که با توجه به محورهای ارائه شده در فراخوان نوشته شده باشد و آثاری که از سوی هیات داوران برای چاپ مناسب تشخیص داده شوند، پس از طی مراحل لازم از سوی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به چاپ خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه حداقل دو سوم بازیگران گروه‌های نمایشی باید از افراد معلول تشکیل شده باشند، اظهار کرد: با توجه به محدودیت در پذیرش تعداد شرکت‌کنندگان، متون نمایشی که اشخاص بازی آن از حدنصاب بیشتر باشد پیش از ورود به مرحله بازخوانی حذف خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اینکه تاریخ‌های اعلام شده در فراخوان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود، یادآور شد: علاقمندان برای تکمیل فرم شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس http://zanjan.behzisti.ir مراجعه کرده و آثار خود را به پست الکترونیک znj.behzisti.gov.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول