اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذری: در همه رده‌های استقلال بازوبند کاپیتانی بستم/ ساپینتو سرمربی تیم بزرگی شده است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به ساپینتو تبریک می‌گویم، او سرمربی تیم بزرگی شده است.

آذری: در همه رده‌های استقلال بازوبند کاپیتانی بستم/ ساپینتو سرمربی تیم بزرگی شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا آذری پس از تمدید قراردادش اظهار داشت: خوشحالم از اینکه یک سال دیگر در خدمت طرفداران استقلال هستم. فکر می‌کنم امسال پانزدهمین سال حضورم در استقلال و برایم افتخار است. ان‌شالله شرایطی پیش بیاید که هم من و هم باشگاه استقلال موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد هدفگذاری خودش عنوان کرد: بیشتر از هدفگذاری فردی به فکر باشگاه استقلال هستم ولی امیدوارم امسال جایگاه ثابتی در تیم داشته باشم و سال‌ها برای تیم بدرخشم. از رده نونهالان وارد باشگاه استقلال شدم. خداراشکر می‌کنم و باعث افتخارم بوده تا الان که 24 سال سن دارم هنوز در استقلال هستم. سال گذشته توانستم بازوبند تیم بزرگسالان را ببندم که اتفاق بزرگی برایم بود. فکر می‌کنم در تاریخ باشگاه استقلال تنها بازیکنی باشم که در همه رده‌های این باشگاه بازوبند کاپیتانی را بسته است.

هافبک استقلال در مورد کار با ریکاردو ساپینتو گفت: به او تبریک می‌گویم. سرمربی باشگاه بزرگی شده، می‌دانم در تیم ملی پرتغال بازی  و در اروپا مربیگری کرده است. امیدوارم در استقلال موفق باشد و دل همه طرفداران را شاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول