اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سیره علمی و عملی شهیدان انصاری و نورانی سرلوحه کار مدیران باشد

استاندار گیلان با بیان اینکه ما امانت دار راه شهیدان نورانی و انصاری و همه شهدای انقلاب هستیم، گفت: مردمی بودن و خلوص نیت و سادگی و بی‌آلایشی از جمله خصوصیت این شهیدان بود که باید این موارد و سیره علمی و عملی شهیدان سرلوحه مدیران در پست‌های مختلف باشد.

سیره علمی و عملی شهیدان انصاری و نورانی سرلوحه کار مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، اسدالله عباسی امروز در مراسم سالگرد شهیدان انصاری و نورانی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه این دو شهید الگو و اسوه برای مدیران هستند، اظهار کرد: امام حسین و یارانش در صحرای کربلا با ایستادگی و اهدای جان خود قصد نشان دادن راه هدایت برای ما را داشتند و شهیدان ما نیز در همان مسیر گام برداشتند. 

وی با بیان اینکه دشمن از همان روزهای اول انقلاب اقدام به کارشکنی و فتنه و ترور شخصیت‌های برجسته انقلابی کرد، گفت: خون سرخ شهدای ترور نه تنها موجب دلسردی و سستی راه انقلاب نشد بلکه موجب شد تا مردم بر عهد خود بر انقلاب استوارتر از گذشته باشند و امروز چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد. 

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدایی مانند شهیدان رجایی و باهنر علی رغم عمر مدیریتی آنان کوتاه بود ولی درس بزرگی در مسیر خدمت به مردم را پایه‌گذاری کردند، افزود: شهیدان انصاری و نورانی نیز در دوران مدیریت خود در استان گیلان به میز و صندلی و اتاق تکیه نزدند و همواره به صورت میدانی برای خدمت به مردم فعالیت می‌کردند و این شد که دشمن تاب نیاورد و آنان را ترور کرد ولی این شهیدان بیشتر در دل مردم عزیز شدند. 

عباسی با بیان اینکه ما امانت دار راه شهیدان نورانی و انصاری و همه شهدای انقلاب هستیم، تصریح کرد: مردمی بودن و خلوص نیت و سادگی و بی‌آلایشی از جمله خصوصیت این شهیدان بود که باید این موارد و سیره علمی و عملی شهیدان سرلوحه مدیران در پست‌های مختلف باشد. 

وی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی اندوخته‌های علمی خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا برای مردم خدمت کنند، گفت: شهرستان لنگرود شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرد که شهیدان عبدالکریمی، نورانی، املاکی، حق بین و حسین‌پور شلمانی از جمله این شهدا هستند که هر کدام در جایگاه‌هایی که قرار داشتند به نحو احسن فعالیت کردند که بعد از آنان نیز همه مردم به نیکی از این شهدا یاد می‌کنند. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور در راه جراحی اقتصادی و معیشت مردم آبروی خود را گذاشت، افزود: همه مدیران باید تلاش کنند تا سیاست‌های دولت به درستی اجرا شود و در این مسیر نیاز به همراهی همه اقشار مردم نیز می‌باشد. 

استاندار گیلان با بیان اینکه در اوایل کرونا شاهد از دست دادن شهروندان خود بر اثر ابتلا به بیماری کرونا بودیم، تصریح کرد: با تولید واکسن کرونا ایرانی و سیاست دولت هشتم برای حفظ سلامت مردم و تامین واکسن از کشورهای دیگر امروز شاهد هستیم که میزان مرگ و میر در جامعه به صورت چشمگیری کاهش یافته است و در تولید واکسن نیز منتظر واردات نبودیم و علی رغم همه کارشکنی‌های دشمن علیه تولیدات ایرانی، خوشبختانه شاهد اثرگذاری مشهود واکسن‌های تولید داخل بودیم. 

عباسی با بیان اینکه امسال در زمینه آب زراعی با مشکلات زیادی مواجه بودیم و کارشناسان قبل از سال اعلام کردند که حدود ۴۰۰ میلیون مترمکعب کمبود آب دارد، گفت: در استان گیلان با ایجاد کارگروه جهادی تلاش کردیم تا کمی از مشکلات برای تامین آب زراعی کم شود و در این مسیر مردم نیز همراهی کردند و مدیران نیز جهادی و شبانه روزی پای کار بودند و خوشبختانه با بارش باران در ماه‌های گذشته حدود ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب ذخیره شد که عنایت خداوند بود و موجب شد تا در تامین اب زراعی با مشکل کمتری بر بخوریم. 

وی با بیان اینکه در خصوص آرد نانوایی‌های هیچ مشکلی در تامین ارد وجود ندارد، افزود: در گذشته آرد قاچاق یا به فروش می‌رفت ولی دولت با طرح جدید اقدام به ساماندهی در این خصوص کرد و مردم خاطر جمع باشند که در این خصوص با مشکلی مواجه نمی‌شوند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول