اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار سمنان: نوسازی مدارس مناطق محروم در اولویت باشد/ تحصیل رایگان دانش‌آموزان بی‌بضاعت

استاندار سمنان با بیان اینکه نوسازی مدارس مناطق محروم و دورافتاده این استان در اولویت باشد، گفت: نیاز است تا برای حمایت و زمینه‌سازی تحصیل رایگان، دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق محروم شناسایی شوند.

استاندار سمنان: نوسازی مدارس مناطق محروم در اولویت باشد/ تحصیل رایگان دانش‌آموزان بی‌بضاعت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: آیین‌نامه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی، برنامه مطلوبی است که به‌صورت خاص بر عدالت آموزشی تأکید دارد.

وی افزود: در دولت مردمی رئیسی، ریاست جمهور، رسیدگی به محرومان به‌صورت ویژه مدنظر قرار دارد که در آموزش و پرورش نیز این امر در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: آموزش و پرورش این استان از پتانسیل مجموعه نهادهای حمایتی و سمن‌ها استفاده کند تا با اقدامات مناسب، کسی محروم از تحصیل در استان باقی نماند.

هاشمی گفت: فراهم‌سازی زمینه تحصیل رایگان و تسهیل در این امر برای دانش‌آموزان در راستای برقرار عدالت آموزشی امری حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: استان سمنان دارای درصد باسوادی بالاتر از میانگین کشوری بوده و در زمینه خیران مدرسه‌ساز نیز بسیار فعال و پیشرو است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: نیاز است تا برای حمایت و زمینه‌سازی به‌منظور تحصیل رایگان، دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم شناسایی شوند.

هاشمی بیان کرد: در حوزه مدارس باید به‌صورت ویژه سرمایه‌گذاری کنیم؛ چراکه هزینه‌کرد اعتبارات در این مقوله، به معنای واقعی سرمایه‌گذاری ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان با اولویت مناطق محروم و دورافتاده استان، نسبت به نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی اقدام کند.

انتهای پیام/2568/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول