اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امید آفرینی به مردم جامعه در اولویت کار مسؤولان باشد

معاون قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: در حال حاضر باید به عنوان یک موضوع مهم بحث امید‌آفرینی به آحاد جامعه در دستور کار مسؤولان قرار بگیرد.

امید آفرینی به مردم جامعه در اولویت کار مسؤولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امروز مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در سالن جلسات قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

قاضی شهبازی، معاون قضایی نیروهای مسلح کشور در این مراسم گفت: در حال حاضر باید به عنوان یک موضوع مهم بحث امید آفرینی در دستور کار شما قرار بگیرد، یک فهرست طولانی از فرصت ها در اختیار داریم ولی برخی از خود مدیران برای انجام  آنها کاهلی می‌کنند.

قاضی شهبازی گفت: ما رهبر بصیر داریم، مردم خوب داریم که از آنها بعضاً غافلیم، مردم از همان ابتدا و هنگام جنگ آمدند و به وظیفه شان عمل کردند، در 9 دی آمدند،در عملیات مرصاد با دست خالی به کمک رزمندگان اسلام شتافتند و ما باید قدردان آنها باشیم، هر جا پای مردم وسط آمد،کار حل شد.

معاون قضایی نیروهای مسلح کشور در ادامه بیان کرد: قضایی نیروهای مسلح کشور هیچگاه در تقابل با نیروهای مسلح نبوده و برعکس یک تعامل بسیار خوبی بین این دو برقرار است.

قاضی شهبازی افزود: مسؤولان سازمان قضایی نیروهای مسلح اگر در تصمیم گیری‌های خود دچار کوچکترین اشتباه شوند ممکن است مستقیما به امنیت جامعه خدشه وارد شود، لذا از این حیث سازمان قضایی نیروهای مسلح خیلی مهم و حساس است.

وی تأکید کرد: حمایت از دستگاه قضایی،حمایت از تمام سیستم اداری، قضایی و مردم است و تضعیف دستگاه قضایی به صلاح کشور نیست و هرچه این دستگاه قویتر باشد، مملکت بهتر می چرخد.

در پایان از این مراسم از خدمات دو ساله قاضی علیرضا موسای تقدیر و طی حکمی از سوی ریاست قوه قضائیه قاضی حسینعلی میر به عنوان دادستان نظامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول