اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

6500 لیتر روغن موتور قاچاق در شهرکرد کشف شد

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسان این سازمان یک محموله ۶ هزار و ۵۰۰ لیتری روغن موتور قاچاق را در شهرستان شهرکرد کشف کردند.

6500 لیتر روغن موتور قاچاق در شهرکرد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی گفت: بازرسان این سازمان یک محموله ۶ هزار و ۵۰۰ لیتری روغن موتور قاچاق را در شهرستان شهرکرد کشف کردند.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: ارزش این محموله قاچاق سه میلیارد ریال برآورد شده و برای فرد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

یک‌هزار و ۱۱۲ مورد تخلف صنفی در سه ماهه نخست امسال

وی به عملکرد سه‌ ماهه این سازمان در بازرسی از اصناف اشاره کرد و گفت: طی سه ماهه امسال از ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی استان بازرسی به عمل آمد که در قالب این نظارت‌ها یک‌هزار و ۱۱۲ مورد تخلف به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کشف و برای آن ۹۱۰ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیشترین تخلفات کشف شده از اصناف استان مربوط به عرضه خارج از شبکه، احتکار، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت روی کالا بوده است.

قائدامینی خاطرنشان کرد: در سه ماهه امسال بیش از ۳۵ هزار لیتر روغن موتور قاچاق، بیش از ده‌ها قلم لوازم یدکی تقلبی و سه هزار کیلوگرم پودر شوینده تقلبی در بازار استان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول