اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برپایی میز خدمت دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در کردستان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان از برپایی میز خدمت دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان خبر داد.

برپایی میز خدمت دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در کردستان

محمد مشیرپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به کردستان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر اقتصاد و دارایی، میز خدمت دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در کردستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان افزود: مردم می‌توانند جدای از مراجعه حضوری به این اداره‌کل، از طریق تماس با شماره تلفن 111 و یا وب‌سایت سامد درخواست‌های خود را ثبت کنند.

وی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) را پل بی‌واسطه ارتباط مردم با مدیران دانست و اظهار کرد: راه‌اندازی این سامانه بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف می‌کند و مراجعه غیرضروری مردم را کاهش داده است.

وی حذف بروکراسی اداری و ایجاد دولت الکترونیکی را از مزایای این سامانه برشمرد و افزود: همه نظرات و درخواست‌های ثبت شده مردم در سامانه سامد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گفته مشیرپناهی، فعالان بخش خصوصی هم می‌توانند از طریق این سامانه و یا مراجعه به مکان میز خدمت مسائل خود را پیگیری نمایند که در بازه زمانی کوتاهی به درخواست‌های آنان رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.

وی اذعان داشت: ارتباط از طریق سامانه سامد برای مردم سایر شهرستان‌های استان که نمی‌توانند بصورت حضوری مراجعه کنند آسان‌ترین مسیر است.

وی یادآوری کرد: با ثبت درخواست مردم در سامد سامد یک کد رهگیری در اختیار آنان قرار می‌گیرد که از طریق این کد می‌توانند مراحل بررسی درخواست خود را پیگیری کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان خاطرنشان کرد: درخواست‌های مردمی برای پیگیری و بررسی در سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه به نهاد ریاست جمهوری ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول