اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هشدار باد شدید و خیزش گرد و خاک در پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت خبر داد و بر لزوم بررسی استحکام سازه‌های نیمه کاره تاکید کرد.

هشدار باد شدید و خیزش گرد و خاک در پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی برای فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گفت: در این خصوص به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت اطمینان کامل حاصل کنند و نسبت به عدم پارک خودرو در کنار این سازه‌ها اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران عنوان کرد: احتیاط در تردد افراد آسیب پذیر و دارای بیماری‌های تنفسی و سالمندان در فضای باز با توجه به احتمال گسترش گرد و خاک، محافظت از تأسیسات حساس به گرد و خاک عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و پرهیز از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک مورد توصیه است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول