اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ارسال ۵۰ کانکس برای اسکان موقت به مناطق زلزله زده هرمزگان

درپی زلزله هرمزگان ، مدیرعامل بنیاد احسان و مدیر قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده و با بازدید از مناطق آسیب دیده دستورات لازم را صادر کردند.

ارسال ۵۰  کانکس برای اسکان موقت به مناطق زلزله زده هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه رفاه خبرگزاری فارس، درپی زلزله بامداد شنبه در استان هرمزگان و با توجه به شدت حادثه، مدیرعامل بنیاد احسان و مدیر قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده و با بازدید از مناطق آسیب دیده دستورات لازم جهت بهبود شرایط مردم را صادر کردند. 

 در پی زلزله بامداد شنبه در استان هرمزگان و با حضور سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان و علیرضا خسروبابایی، مدیر قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان اقلام امدادی از جمله ۵۰ کانکس اسکان موقت، ۲۰ هزار آب معدنی و ۱۰ هزار کنسرو به منطقه ارسال شد. 
 
با توجه به ضرورت تامین غذای گرم، آشپزخانه سیار احسان در منطقه مستقر شده است و روزانه ۴ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می شود، همچنین نانوایی سیار احسان نیز در منطقه به طبخ نان مشغول است. 
 
همچنین به علت گرمای هوا گروه های جهادی متخصص همکار بنیاد احسان برای تعمیر وسایل سرمایشی و لوازم منزل در منطقه حضور پیدا کرده اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول