اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تداوم غیبت بی‌دلیل رونالدو؛ آینده مبهم کریستیانو در منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو برای دومین روز متوالی در تمرینات منچستریونایتد حاضر نشد.

تداوم غیبت بی‌دلیل رونالدو؛ آینده مبهم کریستیانو در منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو برای دومین روز متوالی در تمرینات منچستریونایتد حاضر نشد.

دیوید اورنستاین، خبرنگار انگلیسی مدعی شد که او همچنان به دلایل خانوادگی قصد اضافه شدن به تمرینات یونایتد را ندارد و اصلا مشخص نیست که چه زمان می‌خواهد به اردوی شیاطین سرخ اضافه شود.

رونالدو هفته پیش به منچستریونایتد اعلام کرد که می خواهد تیم را ترک کند ولی هنوز هیچ تیمی برای خرید او دست به کار نشده است. در آخرین شایعات مربوط به کریستیانو، این بازیکن به بارسلونا پیشنهاد شد که واکنش‌های زیادی نیز به همراه داشت. (اینجا بخوانید)

اورنستاین نوشت: وضعیت رونالدو در منچستریونایتد کاملا مبهم است و مشخص نیست که این بازیکن 37 ساله چه زمان به تمرینات بازخواهد گشت. منچستریونایتد یک تور تابستانی به کشورهای تایلند و استرالیا دارد که روز جمعه آغاز خواهد شد.

باید دید آیا کریستیانو می‌خواهد تور پیش فصل منچستریونایتد را نیز از دست بدهد؟ اگر رونالدو ساز مخالفش را ادامه دهد، می‌توان انتظار داشت که برنامه‌ای برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ را نخواهد داشت.

برخی معتقدند که این رفتار رونالدو به خاطر این است که می‌خواهد منچستریونایتد را برای خرید بازیکن تحت فشار قرار دهد ولی برخی دیگر باور دارند که او برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهد به تیمی دیگر نقل مکان کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول