اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کاهش ناپایداری آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم می‌شود اما در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ناپایداری آسمان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم از روز یک‌شنبه آسمانی ابری همراه با رگبار پراکنده و کاهش دما را در مازندران شاهد بودیم که دمای هوا هم کاهش پیدا کرد و هوای خنکی به‌ویژه در ارتفاعات داشتیم.

وی افزود: روز دوشنبه هم باتوجه به استقرار جریانات خنک شمالی و عبور موج تراز میانی، شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبارهای پراکنده در مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: امروز هرچند از  ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود اما در ساعات بعدازظهر به‌ویژه در ارتفاعات احتمال رگبار باران دور از انتظار نخواهد بود.

اسدی تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم می‌شود اما باتوجه به استقرار جریانات مرطوب شمالی آسمانی غالبا آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مواج بودن دریا، گفت: طی این مدت دریا برای شنا مناسب نیست.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول