اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌ من| تذکر مجلس به طهرانچی بابت حقوق اساتید دانشگاه آزاد

برخی اساتید دانشگاه آزاد خواستار افزایش حقوق کارمندان و اساتید این دانشگاه شدند، نماینده مجلس شورای اسلامی از تذکر مجلس به مسؤولان دانشگاه آزاد خبر داد.

فارس‌ من| تذکر مجلس به طهرانچی بابت حقوق اساتید دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تعدادی از اساتید دانشگاه آزاد از میزان حقوق‍‌شان گلایه‌مند هستند و این موضوع سبب شده تا با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان شوند.

حتی این اساتید در اعتراض به عدم افزایش حقوق و مشکلات معیشتی‌شان تجمع کرده و خواستار همسان‌سازی حقوق و مزایای خود با دانشگاه‌های دولتی بودند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در این باره گفت: ما از مسوولان دانشگاه آزاد می‌خواهیم که پای کار بیایند و کمک کنند تا این موضوع رفع شود، البته رئیس دانشگاه آزاد اخیرا اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: مجلس به رئیس دانشگاه آزاد تذکر می‌دهد اما به دلیل اینکه دانشگاه آزاد یک نهاد غیردولتی است نمی‌توان فشار چندانی از سوی مجلس وارد کرد.

زاهدی ادامه داد: امیدواریم با قانون جدید مجلس و مصوبات دیگر بتوانیم نظارت بیشتری بر اینگونه موارد داشته باشیم.

به گزارش فارس، چندی پیش محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد درباره حقوق کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد در سال گذشته گفته بود: امسال افزایش ۱۵ درصدی پایه حقوق و افزایش اقلام پرداختی از جمله حق خواربار و حق مسکن، اصلاح عدد پایه در سنوات اعضای هیأت علمی به تصویب رسید که براساس آن پایه سنوات تا حدود سه برابر افزایش می یابد، همچنین حقوق کارکنان دانشگاه آزاد نیز ۱۵ تا ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد و اقلام حق خواربار و مسکن به ترتیب معادل مبلغ ۶۰۰ و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد. حق جذب و حق تخصص کارکنان نیز حدود ۵ درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ت 9

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول