اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد

کارگروه اضطرار آلودگی هوا با تشکیل جلسه رصد و پایش وضعیت جوی موجود هوای امروز یزد را آلوده و در شرایط اضطرار اعلام کرد.

اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ششمین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا امروز دوشنبه به دلیل پیش بینی احتمال وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار توسط اداره کل هواشناسی استان یزد و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک و به منظور تصمیم‌گیری‌های لازم برای امروز دوشنبه سیزدهم و فردا سه شنبه چهاردهم تیرماه برگزار شد.

بر همن اساس مقرر شد؛ تمام فعالیت ورزشی در فضاهای روباز امروز عصر و فردا تعطیل شود، همچنین برای گروه‌های حساس اعم از زنان باردار، کودکان و بیماران تنفسی و قلبی اعمال محدودیت عام شد و اطلاع رسانی در این مورد به عهده معاونت دانشگاه علوم پزشکی یزد گذاشته شد.

ضمن اعلام آماده باش به تمام دستگاه‌های امدادی در کل استان، قرار شد اداره کل راهداری با هماهنگی فرمانداران با توجه به شرایط دید منطقه و در زمان‌های بحران آمادگی لازم را برای اقدامات محدود کننده، اعمال کنند و علاوه بر این کلیه ماموریت‌های اداری نیز لغو شد.

بنا بر اعلام این کارگروه، در صورت پیش بینی تداوم وضعیت و ایجاد شرایط اضطرار برای روزهای بعدی، متعاقبا تصمیمات اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول