اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رضازاده: وزنه‌برداری باید به جایگاهی که در گذشته‌ داشت، برسد/ حضورم در انتخابات مشخص نیست

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: این رشته قهرمان جهان و المپیک داشته و باید به همان جایگاه قبلی اش برسد.

رضازاده: وزنه‌برداری باید به جایگاهی که در گذشته‌ داشت، برسد/ حضورم در انتخابات مشخص نیست

حسین رضا زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: نیروهای خوبی در فدراسیون حضور پیدا کرده‌‌اند که همه از قهرمانان این رشته بوده‌اند و شناخت خوبی از وزنه برداری دارند. باید همه کمک کنیم و هرکسی هرکاری از دستش می‌آید، نباید دریغ کند. وزنه برداری رشته‌ای است که مدال جهانی و المپیک زیادی دارد و قویترین مرد دنیا از ایران بوده است. الان هم باید به همان جایگاهی که قبلا داشته برسد.

وی ادامه داد: سجاد انوشیروانی خودش قهرمان بوده و خاک این رشته را خورده است. یک دوره نیز مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل بود و آنجا مدیریت کرده و به کار آشناست. در حال حاضر مهمترین رویداد ما مسابقات جهانی کلمبیا است که حکم گزینش المپیک پاریس را هم دارد و باید با تمام توان کار کرد.

رضازاده در مورد اینکه قرار است در فدراسیون کاری انجام دهد، گفت: فعلا نه، فقط برای عرض تبریک رفته بودم، البته هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

رئیس سابق فدراسیون فدراسیون وزنه برداری در مورد بازگشت ملی پوشان معترض گفت: شرایط اردوها در گذشته خوب نبوده و مشکلاتی وجود داشته است، حالا طبق صحبتی که شده قرار است به اردو بازگردند. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و چون تمرینات سنگین است، باید امکانات خوبی فراهم شود. بحث تغذیه و محل اسکان بچه‌ها مهم است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی ادامه داد: حالا شرایط گذشته و مشکلاتی که وجود داشت، تمام شده و باید نگاه‌مان به آینده باشد. بچه‌ها باید بدون دغدغه و در اردوهای شبانه روزی باشند تا بتوانند رکوردهای خوبی را به ثبت برسانند.

رضازاده در خصوص حضور وزنه برداری در کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات به نظرم برای رشته‌های دیگر مهمتر باشد، چون وزنه برداری مسابقات مهم جهانی کلمبیا را پیش رو دارد و فعلا هدف این رقابت‌ها است.

قهرمان سابق جهان و المپیک در مورد اینکه ارزیابی‌اش از بودجه مجلس و کمک 5 میلیاردی به فدراسیون‌ وزنه برداری چیست، گفت: نمی‌دانم، من در جریان این بحث‌ها نیستم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که از وی به عنوان یکی از نامزدهای آینده انتخابات وزنه برداری نام برده می‌شود، عنوان کرد: فعلا معلوم نیست و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول