اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

تشکیل ۱۵ کارگروه برای بررسی و حل مسائل شهری

وزیر کشور از بررسی مسائل مختلف حوزه شهری و شهرداری‌ها در نشست شهرداران خبر داد و گفت: در این نشست 15 کارگروه برای بررسی مسائل حوزه شهری تشکیل شد.

تشکیل ۱۵ کارگروه برای بررسی  و حل مسائل شهری

به‌گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هم اندیشی شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر که صبح امروز دوشنبه (13 تیر) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ‌نشست امروز به مناسبت روز شهرداری که ملهم از روز شهادت شهید باکری است تشکیل شد.

وحیدی تصریح کرد: موضوعات مهمی را در حوزه مسائل شهری داریم؛ از مدیویریت یکپارچه شهری تا نیازمندی‌های خدمات رسانی به حوزه شهری، مساله فاضلاب، اقتصاد پویای شهری، محیط زیست شهری، حمل و نقل عمومی، منابع درآمدی شهرداری ها، تخلف ها و رسیدگی و مواردی از این دست که مربوط به بحران ها و شرایط بحرانی می شود.

وحیدی تاکید کرد: در مورد این مسائل با شهرداران بحث و گفت و گو داشتیم و 15 کارگروه به این مناسبت تشکیل شد که در آن که مسائل را به دقت مورد بررسی قرار بدهند.

وی با اشاره به نیاز به بازنگری قوانین شهرداری افزود: الکترونیک کردن و هوشمندسازی شهر جزو مسایلی است که شهرداران باید دنبال کنند.

وحیدی تصریح کرد: طبیعتا هدف همه این اقدامات ارائه دادن خدمات بهتری به مردم عزیزمان است که زندگی با کیفیت بیشتری در شهرها داشته باشند.

وزیر کشور در پایان با تأکید بر اینکه این نشست ها ادامه دارد و شهرداری ها نظرات خود را خواهند گفت، عنوان کرد: امیدواریم این دست نشست ها روی بهبود عملکرد هرچه بهتره شهرداری ها از یک سو و تعاملات دستگاه های اجرایی با شهرداری ها و هماهنگی و عملکرد بهتر شهرداری و خدمت رسانی به مردم را ان‌شاءالله شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ت 25

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول