اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت ۳۵۰ امدادگر در طرح تابستانه هلال احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از مشارکت ۳۵۰ امدادگر در طرح ملی امداد و نجات تابستانه در سطح استان خبر داد.

مشارکت ۳۵۰ امدادگر در طرح تابستانه هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات تابستانه در 14 پایگاه ثابت و موقت زنجان آغاز شده و امسال سه پست موقت به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات ثابت استان به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در مسیرهای ارتباطی استان فعال شده است.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع فصل تابستان و افزایش تردد‌های جاده‌ای با هدف کاهش اثرات حوادث احتمالی و ایجاد آرامش برای مسافران، طرح ملی تابستانه امداد و نجات همزمان با سراسر کشور از تیرماه در استان زنجان آغاز به کار کرده و به مدت 100 روز ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر این استان در طرح تابستانه با بکارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت‌های خود آماده پاسخگویی و امدادرسانی به حادثه دیدگان از حوادث است.
موسوی ادامه داد: 250 نیروی امداد و نجات مجرب و آموزش دیده و 65 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان در مدت اجرای طرح ملی امداد و نجات تابستانه اقدام به ارائه خدمات امدادی به هموطنان خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح با همکاری دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اعم از  پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هموطنان خدمات شبانه روزی ارائه می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره 112 ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول