اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سارقان مامورنما دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری ۴ سارق مامور نما با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سارقان مامورنما دستگیر شدند

محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان به وسیله یک خودرو ۴۰۵ سوژه‌های خود را که اغلب از سنین پایین و مسن بودند انتخاب کرده، با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید آن‌ها اقدام به سرقت گوشی همراه، وجه نقد و اموال قیمتی قربانیان می‌کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در نقاط مختلف استان شده و در چندین عملیات غافلگیرانه، هر ۴ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۳۰ فقره سرقت اقرار کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، ابتدا از آن‌ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول