اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

همراهی مردم در رعایت صرفه جویی به پایداری شبکه برق کمک می‌کند

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق ایلام درباره پایداری برق و عوامل تاثیرگذار در عدم خاموشی‌های برنامه ریزی شده گفت: اگر این همراهی مردم و همکاری مسئولین ادامه داشته باشد میتوانیم امیدوار باشیم که در ماه‌های اخیر شاهد خاموشی نباشیم.

همراهی مردم در رعایت صرفه جویی به پایداری شبکه برق کمک می‌کند

محمدحسین رشنو مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق ایلام در پاسخ خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد قطعی برنامه ریزی شده در تابستان استان ایلام گفت: تا این ساعت هیچگونه برنامه قطعی برق ناشی از کمبود تولید در بخش خانگی و تجاری در استان ایلام اعمال نشده است.

وی در ادامه در مورد قطعی در صنایع استان نیز گفت: برای برخی از صنایع با هماهنگی وزارت صمت جابجایی در ساعات فعالیت داشته‌ایم که این امر باعث توقف تولید این واحدها نشده است.

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق ایلام درباره پایداری برق و عوامل تاثیرگذار در عدم خاموشی‌های برنامه ریزی شده در سال جاری گفت: علت این امر میتواند به اورهال‌های به موقع نیروگاه‌های کشور، اجرای برنامه همکاری صنایع، کشاورزی و اجرای برنامه‌های متنوع مدیریت مصرف و همچنین  همراهی مردم اشاره کرد که اگر این همراهی مردم و همکاری مسئولین ادامه داشته باشد میتوانیم امیدوار باشیم که در ماه‌های اخیر شاهد خاموشی نباشیم.

در ادامه این مصاحبه محمد محمدیان شمالی مدیریت روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ایلام در مورد پایداری برق و مشوق‌های حاضر به خبرنگار ما گفت: در صنایع یک سری محدویت ایجاد شده است و چیزی به عنوان قطعی برق مطرح نیست و تفاهم نامه‌هایی نوشته شده است که این صنایع در قبال این محدودیت، در ساعت‌های دیگر از برق رایگان می‌توانند استفاده کنند.

وی در ادامه بیان داشت: به طور مثال کشاورزهایی که در ساعات اوج مصرف، پنج ساعت الکترو متروهای خود را خاموش کنند شرکت توزیع برق این مشوق را برای آنها قرار داده است که بتوانند در بازه زمانی دیگر از برق رایگان استفاده کنند.

محمدیان‌شمالی در پایان عنوان کرد: در حوزه خانگی یکسری مشوق‌ها تعریف شده است که این  مشوق‌ها، مشوق‌های بی‌سابقه‌ای در حوزه صنعت برق هستند به طور مثال  اگر مشترکی زیر الگو مصرف برق داشته باشد هزینه برق برای مشترک رایگان می‌شود و حتی اگر نسبت به دوره مدت قبل کاهش مصرف داشته باشد به ازای هر کیلو بایت ۵۰۰ تومان دریافت میکند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول