اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آماده‌باش نیروهای امدادی و خانه‌های هلال گیلان در پی وقوع زلزله

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در لنگرود خبر داد و گفت: پس از وقوع زلزله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین‌لرزه، کلیه پایگاه‌های امداد و نجات و خانه‌های هلال این شهرستان و استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

آماده‌باش نیروهای امدادی و خانه‌های هلال گیلان در پی وقوع زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در استان گیلان اظهار کرد: طبق گزارش لرزه‌نگاری این زلزله ساعت ۱۸:۳۵:۳۲ (یکشنبه، ۱۲خرداد) در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده است.

وی از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در پی زلزله اخیر که کانون آن مرز دریای کاسپین و گیلان، حوالی لنگرود بوده ضمن اعزام نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه پایگاه‌های امداد و نجات و خانه‌های هلال این شهرستان و استان به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه افزود: خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

غلامی با درخواست از مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی بیان کرد: از تمامی شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت نمایند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول