اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دانش‌آموزان می‌توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افرادی که نمره قبولی کسب کرده‌اند اما از لحاظ علمی وضعیت مطلوبی ندارند در پایگاه‌های جبران و یادگیری و در آزمون شهریور شرکت خواهند کرد و در صورت بهبود نمره آن‌ها در مقایسه با خرداد ماه، نمره جدید برایشان در ستون نمرات خرداد ثبت خواهد شد.

دانش‌آموزان می‌توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند

سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره جزئیات طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان گفت: به دلیل این که ما در دوران پساکرونا با سه گروه دانش‌آموز مواجه هستیم که گروه اول تواسنته‌اند واحدهای درسی خود را به شرایط مطلوب برسانند.

وی افزود:گروه دوم دانش‌آموزانی هستند که از لحاظ درسی ضعیف‌تر هستند و نتوانسته‌اند دروس خود را با موفقیت بگذرانند و گروه سوم دانش‌آموزانی هستند که نمره قبولی را کسب کرده‌اند اما به لحاظ علمی شرایط خوب و مطلوبی ندارند.

بنی‌لوحی گفت: دانش‌آموزانی که نمره قبولی کسب نکرده‌اند در پایگاه‌های جبرانی ما شرکت خواهند کرد و ۶ هفته کلاس خواهند داشت و پس از آن در آزمون شهریورماه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مورد گروه دوم که نمره قبولی کسب کرده‌اند اما از لحاظ علمی وضعیت مطلوبی ندارند، بیان داشت: ۲۰ درصد از دانش‌آموزان مدرسه در پایگاه‌های جبران و یادگیری و در آزمون شهریور شرکت خواهند کرد و در صورت بهبود نمره آن‌ها در مقایسه با خرداد ماه، نمره جدید برایشان در ستون نمرات خرداد ثبت خواهد شد.

وی افزود: این یک فرصت بسیار مناسب برای دانش‌آموزان در بحث هدایت تحصیلی و دخالت معدل در کنکور است که بتوانند نمرات ضعیف خود را جبران کنند.

بنی‌لوحی خاطرنشان کرد: این طرح کاملا رایگان است و تمام هزینه این طرح توسط آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد و دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول