اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدافع جدید مس: سقف قرارداد قانون خوبی نیست/ به شرط داشتن امکانات سه روز یکبار هم بازی می‌کنیم

مدافع جدید تیم مس رفسنجان گفت: سقف قرارداد قانون خوبی نیست و در اروپا هم می‌بینیم هر بازیکنی پول بیشتری بگیرد قرارداد می‌بندد و بازی می‌کند.

مدافع جدید مس: سقف قرارداد قانون خوبی نیست/ به شرط داشتن امکانات سه روز یکبار هم بازی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرتضی منصوری در مورد دلیل انتخاب مس رفسنجان برای ادامه فوتبالش اظهار داشت: فکر می‌کنم انتخاب بسیار خوبی کردم. با توجه اینکه سال گذشته روزهای خوبی با نساجی داشتم می‌دانم هر بازیکنی اهدافی برای آینده خودش دارد. من هم دنبال هدفم بودم که مس را انتخاب کردم. ان‌شاءالله سال خیلی خوبی برای من و مجموعه مس رفسنجان باشد. 

وی در مورد اینکه آیا مشکلی با ساکت الهامی داشت که در نساجی چندان به بازی گرفته نشد، توضیح داد: من در بیشتر بازی‌ها بازی کردم و مشکلی نبود.

مدافع جدید تیم مس رفسنجان در خصوص اینکه فشار هواداران در مس نسبت به نساجی کمتر است و آیا با این وضعیت می‌تواند عملکرد بهتری را ارائه دهد، عنوان کرد: کار ما جوری است که برخی مواقع باید در تیم‌های پرهوادار بازی کنیم. این موضوع ممکن است برخی مواقع خوب و برخی مواقع بد باشد. بعضی تیم‌ها نیز طرفداران کمی دارند و ممکن است فشاری روی آنها نباشد. به این مسائل اعتقاد زیادی ندارم اما احساس می‌کنم تیمی که طرفدار داشته باشد بازی کردن در آن به سود بازیکنان است. زیرا آنها را تشویق می‌کنند و این موضوع خوب است. برای من بازی کردن در تیم‌های پرهوادار عادی است زیرا در سپاهان پرطرفدار هم بازی کرده‌ام.

منصوری در خصوص رقابت با حسن جعفری و فرشاد محمدی‌مهر که هنوز تکلیفش با مس‌ رفسنجان مشخص نشده  است، توضیح داد: قبلاً با جعفری در پدیده هم بازی بودم. او یکی از بازیکنان خوب لیگ است که خودم خیلی قبولش دارم. کار ما جوری است که باید برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کنیم. البته نظر نهایی را در مورد اینکه چه کسی بازی کند سرمربی می‌‌دهد. از داشتن یک رقیب خوب استقبال می‌کنم. 

وی در مورد اینکه آیا با طرح سقف قرارداد برای بازیکنان موافق است یا مخالف پاسخ داد: قیمت هر بازیکنی فرق می‌کند و نمی‌توانید سقف قرارداد تعیین کنید. ممکن است یک بازیکن قیمتش خیلی بالا باشد اما یک بازیکن معمولی قیمت پایین‌تری بگیرد. این قانون خوب نیست. تیم‌های اروپایی سقف قرارداد ندارند و هر بازیکنی که بیشتر به او پول بدهند قرارداد می‌بندد و برای تیمش بازی می‌کند از نظر من سقف قرارداد خوب نیست. 

مدافع سابق نساجی در مورد اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی و جدایی ساکت الهامی عنوان کرد:‌ الهامی برای نساجی خیلی زحمت کشید. نمی‌گویم سال گذشته خیلی خوب نتیجه گرفتیم اما قهرمانی در جام حذفی در تاریخ  حدود 64 ساله این باشگاه برای اولین‌بار بود که  اتفاق افتاد این امکان را برای هواداران و مردم خوب قائمشهر فراهم کردیم که بتوانند خوشحال باشند. این قهرمانی از طرف ما بازیکنان جدا شده نساجی و ساکت الهامی به عنوان یک یادگاری ماند. آقا ساکت با ایزد سیف‌الله‌پور و رضا حدادیان رابطه خیلی خوبی داشت مالک باشگاه هم خیلی برای تیم زحمت کشید. به شخصه دوست داشتم این جدایی به شکلی باشد که بین آنها حرف و حدیثی ایجاد نشود. اما این نحوه جدایی هم به الهامی و هم مدیرعامل و مالک باشگاه لطمه زد.

منصوری در مورد شایعات مطرح شده نسبت به حرکات ساکت الهامی در رختکن نساجی توضیح داد: حتی اگر سرم هم برود دروغ نمی‌گویم. ولی خدا را قسم می‌خورم آن روز در رختکن نساجی هیچ اتفاقی نیفتاد. الهامی از یک موضوع ناراحت بود و حرف‌هایش را زد  اما اصلاً به هیچکس و بازیکنان توهین نکرد. 

وی در مورد مسائل مطرح شده در خصوص برخورد ساکت الهامی با صابر حردانی در رختکن نساجی اظهار داشت: بیخود در مورد حردانی در فضای مجازی موضوعی را بزرگ کرده‌اند اما هیچ اتفاقی در رختکن نیفتاد فقط آقاساکت با عنوان یک سرمربی که خواسته‌اش پیاده شدن همه امور است صحبت‌هایی داشت. از باخت به مس رفسنجان هم ناراحت بود اما حرفی پیش نیامد که بخواهد به کسی توهین کند. حرف‌هایی هم که زد خودش را خالی کرد اما به هیچکس توهین نکرد.

مدافع جدید تیم مس رفسنجان در خصوص نگرانی مربیان و مدیران برخی باشگاه‌های لیگ برتری از تقویم فشرده مسابقات فصل آینده که شاید سبب مصدومیت بازیکنان شود، گفت: امیدوارم برنامه‌ریزی به شکلی باشد که به هیچ تیمی ضربه نخورد. هر تیمی 30-40 روز قبل از شروع مسابقات برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌های تمرینی و اردوهای خود را می‌چیند. به ما گفته‌اند 20 یا 21 مرداد لیگ شروع می‌شود اما هنوز این موضوع مشخص نیست. بیشتر تیم‌ها روی این تاریخی که سازمان لیگ داده برنامه‌ریزی می‌کنند اما اگر این زمان مقداری دیر یا زود شود ضرر می‌کنند.

منصوری درباره احتمال مصدومیت شدید برای بازیکنان با  توجه به این برنامه فشرده توضیح داد:‌ از زمانی که لیک فصل گذشته تعطیل شده تا امروز که تمرینات شروع شده یک ماه بیشتر تعطیل نبودیم. سال قبل هم هر پنج روز یکبار بازی کردیم و این موضوع واقعاً کار را سخت می‌‌کند. 

وی در خصوص اینکه شاید بازیکنان توانایی سه یا پنج روز یکبار را داشته باشند اما باشگاه‌ها باید امکانات ریکاوری خوبی را فراهم کنند، عنوان کرد: با این حرف موافق هستم که هر سه روز یکبار هم می‌توانیم بازی کنیم اما به این شرط که باشگاه‌ها وسایل ریکاوری را داشته باشند بازیکن به تنهایی نمی‌تواند کاری را انجام دهد البته وقتی خوب ریکاروی کنیم می‌توانیم هر سه روز بازی کنیم و مشکلی هم پیش نیاید. متأسفانه بیشترین باشگاه‌ها این تجهیزات را ندارند و حتی برای پنج روز یا یک هفته یکبار بازی کردن نیز به مشکل می‌خوردند. در این شرایط به بازیکنان فشار می‌آیند زیرا مدام با پرواز و اتوبوس در حال سفر هستیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول