اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلیمان‌زاده: هواداران آلومینیوم دلخور نباشند اما مس کادرفنی فوتبال بلدی دارد/ پیشنهادی از استقلال نداشتم

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هواداران آلومینیوم اراک از من دلخور نباشند اما مس کادرفنی فوتبال بلدی دارد.

سلیمان‌زاده: هواداران آلومینیوم دلخور نباشند اما مس کادرفنی فوتبال بلدی دارد/ پیشنهادی از استقلال نداشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رامتین سلیمان زاده در حاشیه تمرین تیم مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از یک زمان بلند مدتی تصمیم گرفتم  که جابه جایی در فوتبال داشته باشم. بعد از 4 سال از آلومینیوم جدا شوم و به تیم مس رفسنجان بیایم.  با شاهین توکلی فصل گذشته در آلومینیوم بودم که زوج خوبی تشکیل دادیم و امیدوارم این فصل هم در مس زوج خوبی باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه  تصور می‌شود که مس به شما پیشنهاد کلانی داده که از آلومینیوم به مس آمده‌اید ، عنوان کرد: نه اصلا اینطور نیست درخواست افزایش قرارداد به شکلی که در رسانه‌ها گفتند نبود، تمامی دوستان نزدیک ، خانواده  و اطرافیان من می‌دانند که آدم مادی نیستم و پول در اولویت اول من نیست و دوم و سوم است. دوست دارم در جایی کار کنم که شخصیت من حفظ شود و بیشتر عزت برایم مهم است و اهداف باشگاه. مس رفسنجان معقول خرج می کند، تیم باثباتی است کادرفنی فوتبال بلدی دارد و مدیران باتجربه ای در فوتبال دارد.

سلیمان زاده در مورد سقف قرارداد گفت: نظر شخصی من این است که چندین سال قبل  این مساله در فوتبال اجرایی شد به نظرم این سقف برداشته خواهد شد. من ملی پوش نیستم در خارج از کشور هم بازی نکرده ام اما این برنامه‌ها در فوتبال اروپا جایی ندارد  اما تجربه سقف قرارداد داشتیم که شکست خورد و این مرتبه هم شکست خواهد خورد.

وی در مورد پیشنهاد از استقلال گفت: همیشه زمزمه‌اش بوده پارسال و امسال پیشنهادی نبوده در حد زمزمه بوده است.

سلیمان زاده در پایان گفت: من با هواداران تیم آلومینیوم صحبت کنم با هواداران آلومینیوم 4 سال فوق العاده داشتیم و همیشه قوت قلبی من بودند و  رابطه خوبی با باشگاه و هواداران داشتم. نمی‌خواهم بگویم تمام عناوینی که کسب کردیم فقط من بود و من، باشگاه آلومینیوم این فرصت را به من داد و این موقعیت را ایجاد کرد که خودم را در فوتبال کشور نشان بدهم و همیشه هواداران نسبت به من لطف داشتند و امیدوارم پاسخ لطف آنها را بدهم، ازمن هم دلخور نباشند

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول