اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذرباد: اگر از مس می‌رفتم فقط در استقلال بازی می‌کردم/ تیم ما با شخصیت شده است

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:‌ اگر از مس می‌رفتم در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کردم.

آذرباد: اگر از مس می‌رفتم فقط در  استقلال بازی می‌کردم/ تیم ما با شخصیت شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن آذرباد درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر امسال می‌تواند سال خیلی خوبی برای ما باشد. با توجه به نفراتی که به ما ا ضافه شدند قطعاً امسال مس رفسنجان حر‌ف‌های زیادی برای گفتن دارد و اتفاقات زیادی در مرود تیم ما می‌افتد.

وی در مورد اینکه به چه دلیل با وجود پیشنهاداتی که از استقلال و سپاهان داشت در مس رفسنجان ماندگار شد، گفت: ابتدا باید از تمام هواداران استقلال که در این 2-3 هفته خیلی به من لطف داشتند  تشکر کنم. یک فصل با مس رفسنجان قرارداد دارم. به قول معروف با دستی که سال گذشته با محمد ربیعی دادم امسال هم در خدمت این باشگاه هستم. باشگاه مس خیلی برای من زحمت کشیده است و امسال نیز با  تمام توان در خدمتش هستم تا بتوانیم رتبه سال گذشته خود را بهتر کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص اینکه شرایط قردادش با این با شگاه به‌روزرسانی شده یا با همان قرارداد قبلی در تیم ماندنی شده است، بیان داشت: من قرارداد دارم و هنوز هم با باشگاه صحبتی نکرده‌ام.

آذرباد در خصوص اینکه پس از دو سال درخشش در مس چگونه حاضر شد با وجود پیشنهاداتش در این تیم ماندنی شود، عنوان کرد:‌از ابتدای فصل نقل و انتقالات پیشنهادات زیاد داشتم اما جدی‌ترین آنها استقلال بود. مدیر برنامه‌های من با این باشگاه صحبت کرد اما اگر می‌خواستم از مس بروم به جز استقلال به هیچ تیمی نمی‌رفتم. مس رفسنجان هم باشگاه کوچکی نیست و بزرگ است. قطعاً در سال‌های آینده از این تیم به عنوان یک مدعی یاد خواهد شد.

وی در مورد ابراز لطف هواداران استقلاب به خودش اظهار داشت: هواداران به من خیلی لطف داشتند اما جدا از همه این صحبت‌ها از همه آنها تشکر می‌کنم که به من محبت داشتند. مس رفسنجان و محمد ربیعی برای من زحمت کشیده و خیلی ارزشمند هستند. یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشتم و به همین دلیل ماندم تا کارمان را با قدرت انجام بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اینکه چقدر امیدوار است عملکرد فصل گذشته خود را امسال هم تکرار کند و با توجه به مهاجمان خارجی جدید مس انتظارات از او نیز بالاتر رفته است، گفت: صددرصد با نفرات جذب شده تیم ما شخصیت بهتر و دیگری گرفته است. پریرا و منشا مهاجمانی نیستند که هر  توپی را به راحتی از دست بدهند این موضوع برای من یک امتیاز مثبت است امیدوارم بتوانم عملکرد سال گذشته خود را بهتر کنم و بهترین پاسورهای لیگ باشم.

آذرباد در پاسخ به اینکه با توجه به حریفان سختی که مس رفسنجان در لیگ برتر دارد می‌توان پیش از شروع فصل این تیم را جزو مدعیان کسب سهمیه دانست، گفت: مس رفسنجان سال گذشته بیشتر از جایگاهی که دارد جلو رفت توقعات از این تیم خیلی زیاد شد و تیم ما در مقطعی خیلی فوق‌العاده بود.  البته همین توقعات سبب شد فشاری روی بازیکنان و کادر فنی باشد. امسال تیم‌ها بازیکنان خیلی خوبی جذب کردند. مس رفسنجان هم با شخصیت شده و قطعاً می‌تواند در رقابت با تیم‌های دیگر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. امیدوارم بتوانیم جایگاه خود را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول