اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پایان ساخت 496 واحد مسکونی زلزله‌زدگان کوهرنگ تا اواخر تابستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی ساخت 496 واحد مسکونی زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

پایان ساخت 496 واحد مسکونی زلزله‌زدگان کوهرنگ تا اواخر تابستان

فرشید ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: عملیات اجرایی ساخت ۴۹۶ واحد مسکونی زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از زلزله سال گذشته در شهرستان کوهرنگ سه هزار و ۱۲۲ واحد نیازمند تعمیر و ۴۹۶ واحد نیازمند احداث مجدد بود.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت و تعمیر تا آذرماه سال گذشته ادامه داشت اما به دلیل شرایط جوی کار تعطیل شد.

ریاحی اضافه کرد: به موازات انجام عملیات اجرایی اقدامات لازم جهت پرداخت تسهیلات و انعقاد قراردادها آغاز شد و هفت هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات اعم از احداث، تعمیرات و کمک معیشتی با همکاری بانک‌هاd عامل به آسیب‌دیدگان پرداخت شد.

وی عنوان کرد: متناسب با پیشرفت عملیات اجرایی تسهیلات ساخت و تعمیر پرداخت شده و همچنان ادامه دارد اما تسهیلات کمک معیشتی به طور کامل پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: ۱۱۰ میلیارد تومان از مجموع ۱۳۶ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض تا پایان سال گذشته و اوایل امسال به آسیب‌دیدگان پرداخت شده است.

اتمام دیوار چینی 380 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ

وی گفت: در بخش عملیات اجرایی کار ساخت ۴۹۶ واحد از اواخر فروردین‌ماه امسال شروع شده است به طوری که تاکنون دیوارچینی ۳۸۰ واحد به اتمام رسیده و بیش از ۴۰ واحد به اتمام رسیده است.

ریاحی افزود: بزرگترین مشکل ما در بخش بازفت و دهستان موگویی نبود راه دسترسی برای انتقال مصالح است که در این مورد نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه هستیم تا بتوانیم بازسازی را تا پایان شهریورماه به اتمام برسانیم.

وی عنوان کرد: ساخت واحدهای مسکونی به عهده خود مردم است و بنیاد مسکن مصالح و تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

انتهای پیام/68024/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول