اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی: خودمان سقف داریم و از آن بالاتر نزدیم/ قراردادم با استقلال 350 میلیون نبود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سقفی برای تیم‌مان مشخص کردیم که به هیچ وجه از آن بالاتر نزدیم.

رحمتی: خودمان سقف داریم و از آن بالاتر نزدیم/ قراردادم با استقلال 350 میلیون نبود

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی در خصوص در مورد شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: در برنامه کوتاه مدت سال گذشته، تیمی در اختیارمان بود که میانگین سنی 32سال داشت. با توجه به صحبت هایی که با اعضای هیات مدیره داشتیم قرار شد امسال دو هدف داشته باشیم. اول حفظ شخصیت تیمی و جایگاه قبلی و دوم اینکه تیم را جوان کنیم.

به خواسته برخی بازیکنان توجه نکردیم

وی افزود: به جز مهران موسوی و جهان‌کهن بقیه بازیکنان ما 22 تا 25 ساله هستند. تمام نفراتی که جذب کردیم بازی در رده های ملی پایه را در کارنامه دارند. کاری که ما برای سال جدید انجام دادیم این بود که نفرات اصلی و شاکله اصلی تیم سال قبل را حفظ کنیم. محمدزاده و قائد رحمتی را حفظ کردیم. این دو بازیکن خودشان تمایل به ماندن در تیم ما را داشتند.

رحمتی در مورد اینکه آیا در خط حمله تغییراتی نسبت به سال گذشته ایجاد می شود، گفت: اگر به گلزنان سال گذشته نگاه کنید، هر 3گلزن اول لیگ خارجی هستند. طی صحبت هایی که با مدیریت باشگاه داشتیم، تمهیداتی داریم که نقاط قوت تیم را افزایش بدهیم و این کار را به مرحله اجرا می رسانیم. تا امروز 65 الی 70 درصد کار را در نقل و انتقالات پیش بردیم و نسبت به سال گذشته تمریناتمان را زودتر آغاز کردیم. ما نهایتا 2-3 بازیکن دیگر جذب می کنیم که در خط جلو به ما اضافه خواهند شد.

سرمربی آلومینیوم در خصوص مساله سقف قراردادها، عنوان کرد: با توجه به قراردادهای 2 ساله ای که از سال قبل داشتیم سقفی برای تیم‌مان مشخص کردیم که به هیچ وجه از آن سقف بالاتر نزدیم و از اصولمان کوتاه نیامدیم. چند بازیکن هم درخواست های بالایی داشتند که مصمم روی حرفمان ایستادیم و به خواسته برخی ها تن ندادیم.

قرارداد من و استقلال، اولین قراردادی بود که زیر ذره بین رفت

وی ادامه داد: اولین قراردادی که در فوتبال ایران زیر ذره بین رفت قرارداد من با استقلال بود. آن روز که قراردادم را بستم به فدراسیون رفتم. آقایان کفاشیان، عزیز محمدی و علیپور قرارداد من را تائید کردند که رقم مندرج در آن 350 میلیون تومان بود. صادقانه می گویم آن سال رقم قرارداد من 350 میلیون نبود. خیلی از بازیکنان دیگر هم آن سال سقف قرارداد را دور زدند. باشگاه ها با توجه به هدفگذاری که دارند مطمئنا سقف قرارداد را دور خواهند زد. ما به عنوان باشگاه آلومینیوم از سقف قراردادی که فدراسیون و سازمان لیگ تائید کرده ضرر می کنیم چون بقیه این موضوع را رعایت نمی کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص دلایل جدایی پوریا آریا کیا و رامتین سلیمان زاده از این تیم، گفت: هر دو بازیکن برای این تیم زحمات زیادی کشیدند و واقعا طرفداران آلومینیوم آن ها را دوست داشتند. سال قبل خیلی به ما کمک کردند. روز اول درخواست افزایش قرارداد از ما داشتند و به همین دلیل با هر دو بازیکن به عنوان سرمربی تیم صحبت کردم. بار اولی که با هم حرف زدیم قرار شد آریا کیا به من خبر بدهد. سلیمان زاده هم وقتی صحبت های من را شنید گفت اشکالی ندارد و من فصل بعد در تیم می مانم.

سلیمان زاده و آریاکیا درخواست افزایش قرارداد داشتند

رحمتی تصریح کرد: چند روز بعد در تهران بودیم که مدیرعامل باشگاه به من اعلام کرد سلیمان زاده نامه ای به باشگاه ارسال کرده که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند در اراک زندگی کند. من دوباره با این بازیکن تماس گرفتم، علیرغم میل باطنی و به خاطر اینکه شرایط تیمم به هم می ریخت پیشنهاد افزایش قرارداد و حتی تمدید قرارداد 2 ساله را به این بازیکن ارائه کردم. با این صحبت ها قرار شد او در تیم ما بماند و مکالمه ما خیلی خوب به پایان رسید اما دوباره صبح فردا این بازیکن اعلام کرد نمی تواند در اراک بماند. بار اولی که سلیمان زاده را دیدم در ورزشگاه کارگران نزدیک به 3 ساعت با او صحبت کردم ولی به هر حال حتما قسمت نبود که این بازیکن در تیم ما بماند.

وی در خصوص شرایط آریا کیا اظهار داشت: با این بازیکن هم خودم تماس گرفتم. گفت من پیشنهاد دارم اما به او گفتم شرایط را برای ماندن در تیم فراهم می کنیم. دو روز بعد باز هم درخواست جدایی داد. همانطور که می دانید حسین پورحمیدی فصل گذشته یکی از ارکان اصلی خط دفاع ما بود و یکی از بهترین گلرهای ایران محسوب می شود. وقتی دیدم آریا کیا علیرغم میل باطنی ام قصد جدایی از تیم را دارد درخواست معاوضه این بازیکن با پورحمیدی را مطرح کردیم. باشگاه آلومینیوم مقرراتی دارد و نمی توانیم پا روی یکسری مسائل بگذاریم.

باید به امضای خودمان تعهد داشته باشیم

رحمتی گفت: بازیکنان خیلی خوبی داریم که شاید از نظر مبلغ قرارداد در قبال آن‌ها اجحاف شده و حق آن‌ها خیلی بیشتر از این ها است. نمونه این بازیکنان محمد علی نژاد که پیشنهادات خیلی خوبی داشت و قراردادش خیلی پایین تر از بازیکنان دیگر است اما او به امضایی که انجام داده پایبند بود. باید یاد بگیریم به امضایی که می زنیم تعهد داشته باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص نفرات جذب شده تیمش عنوان کرد برای جذب این بازیکن با کادر فنی و مدیرعامل باشگاه ساعت ها صحبت کردیم. کیانوش کیا را در 17 سالگی در لیگ قهرمانان آسیا به زمین فرستادم. پس به او اعتقاد دارم. احسان حسینی را در شهرخودرو به میدان فرستادم. پس بدون شک به این نفرات اعتقاد دارم که جذب تیم شدند. سعی کردیم امسال میانگین سنی را کاهش بدهیم و به جوان شدن تیم کمک کنیم. مطمئن باشید در کوران بازی ها این نفرات کم کم به ما اضافه می شوند. از تیمی که در فینال حذفی برای ما بازی کرده آریا کیا و سلیمان زاده از جمع ما جدا شده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول