اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

وجود 675 باب استخر پرورش ماهی در خراسان‌جنوبی

مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از وجود ۶۷۵ باب استخر پرورش ماهی در استان خبر داد و گفت: در استان ۶۶۴ نفر به عنوان بهره‌بردار در بخش آبزی‌پروری مشغول به فعالیت هستند.

وجود 675 باب استخر پرورش ماهی در خراسان‌جنوبی

سورگی، مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در استان در مجموع ۶۷۵ باب استخر پرورش ماهی وجود دارد که از این تعداد ۶۴۳ باب استخر دو منظوره، ۸ باب سد و آب‌بندان، ۱۶ باب استخر پرورش ماهی سردآبی و ۹ باب مزارع تکثیر و پرورش ماهیان زینتی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان ۶۶۴ نفر به عنوان بهره‌بردار در بخش آبزی‌پروری مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد: در حوزه ماهیان زینتی پنج شهرستان استان در بخش تکثیر و پرورش فعال هستند.

مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی افزود: برای کمک به بهره‌برداران و پرورش‌دهندگانی که دارای پروانه بوده برای تجهیز از خط اعتباری مکانیزاسیون و برای سرمایه در گردش از منابع داخلی بانک تسهیلات پرداخت شده است.

سورگی خاطرنشان کرد: میزان این تسهیلات از مورخ یکم دی‌ماه سال گذشته تا یکم خردادماه سال جاری تبصره ۱۸ مبلغ ۶ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان معرفی به بانک شده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول